با حضور جمعی از مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها، ائمه جماعات مساجد، فعالین دانشجویی، جمعی از کارکنان دانشگاه و... صورت پذیرفت

کارگاه آموزشی ظرفیت‌های تعالی‌بخش غدیر برگزار گردید

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۰ کد : ۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۱۸
بعد از ظهر پنج‌شنبه، ۳۱ تیرماه، کارگاه آموزشی ظرفیت‌های تعالی‌بخش غدیر با حضور دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام وحید احمدی، دبیر ستاد بنیاد بین‌المللی غدیر در استان فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن شفیعی‌شاهرودی، استاد دروس خارج حوزه علمیه قم و جمعی از مدیران فرهنگی دانشگاه‌های کازرون، ائمه جماعت مساجد کازرون، فعالین دانشجویی و فرهنگی، فرهنگیان و... در سالن اجتماعات استاد علی دوانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید.
کارگاه آموزشی ظرفیت‌های تعالی‌بخش غدیر برگزار گردید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این نشست که با همکاری مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بنیاد بین‌المللی غدیر، بسیج دانشجویی شهرستان کازرون و سازمان فضای مجازی بسیج استان فارس برگزار گردید، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با تبریک دهه امامت و ولایت، بر اهمیت نقش دانشگاه‌ها در تقویت فضاهای آموزشی مورد نیاز جامعه تأکید نمود و خاطر نشان کرد: در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه تلاش شده است تا با تکیه به تعامل‌های مختلف با نهادهای معتبر در سطوح مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی و... تلاش کنیم تا در فرایندی هم‌افزا، سطح مطلوبی از خدمات آموزشی و پژوهشی را در اختیار عموم قرار دهیم. امید داریم با گسترش همراهی‌ها و همکاری‌های سایر نهادهای متولی و با تکیه به توانمندی‌های علمی و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بتوانیم دامنه این خدمات را همچنان افزایش دهیم.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام وحید احمدی، دبیر ستاد بین‌المللی غدیر در استان فارس نیز با تقدیر از رویکرد تعاملی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در برگزاری این کارگاه آموزشی، خاطر نشان نمود: تلاش بنیاد بین‌المللی غدیر در استان فارس این است که خدمات مختلفی را که می‌تواند ارایه دهد در تمامی شهرستان‌ها و نقاط استان عرضه نماید. خوشبختانه در شهرستان کازرون این مهم با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون آغاز شده است و امیدواریم با همراهی و همکاری تمام مجموعه‌ها بتواند همچنان به پیش رود.

در بخش آموزشی این کارگاه نیز حجت‌الاسلام محمدحسن شفیعی‌شاهرودی، استاد دروس خارج حوزه علمیه قم و مولف بیش از 40 جلد کتاب، در دو بخش کارگاهی به تبیین ظرفیت‌های تعالی بخش غدیر پرداختند و در بخش پایانی این کارگاه نیز به پرسش‌های حاضرین، پاسخ گفتند.

گفتنی است این کارگاه با حضور ائمه جماعت مساجد کازرون، مدیران فرهنگی دانشگاه‌های کازرون، فعالین دانشجویی، نمایندگان کانون مداحان و هیئت‌های مذهبی و برخی از فرهنگیان به همراه جمعی از کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون به صورت نیمه‌حضوری و با استفاده از بستر مجازی adobe connect برگزار گردید و گواهی شرکت در دوره برای حاضرین صادر شد.


نظر شما :