پیام رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت فرارسیدن و تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۵ کد : ۴۴۱ خبر اول
تعداد بازدید:۱۷۷
دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی پیامی با تبریک فرارسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت، تقارن آنها را فرصتی برای بازاندیشی، توشه‌چینی و تلاش بیشتر برای برداشتن گام‌هایی بلندتر و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی دانست. بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام دکتر فارسی‌نژاد بدین شرح است:
پیام رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت فرارسیدن و تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت

باسمه تعالی

 

تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، پیامی پرامید و طلیعه‌ای نورانی برای رشد و شکوفایی دوباره، در پناه درگاه خداوند تبارک و تعالی است. تقارنی پرشکوه که فرصتی ناب برای بازاندیشی، توشه‌چینی و تلاش بیشتر برای برداشتن گام‌هایی بلندتر و آبادانی بیش از پیش را فراهم می‌آورد. 

اینجانب فرارسیدن این دو بهار پرامید را به تمامی مردم شریف ایران و کارگزاران و خادمین آنها و به ویژه به تلاشگران عرصۀ علم و دانش، اعم از دانشجویان، اساتید و اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی گرانقدر تبریک گفته و با امید به پیشرفت روزافزون و همه جانبۀ ایران اسلامی و تداوم فتح یکی پس از دیگری قله‌های افتخار در مسیر نهادینه کردن تمدن نوین اسلامی، از خداوند منان مسئلت می‌نمایم در ماه مبارک رمضان که بهار نوسازی و خودسازی انسان و بهار انس با خداوند تبارک و تعالی است، همۀ ما بتوانیم با تعبد و تقرب، از سفرۀ گستردۀ فیض و رحمت بیکران ذات اقدس الهی بهره بگیریم.

 

دکتر علیرضا فارسی‌نژاد

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

28 اسفند 1402


( ۱ )

نظر شما :