با مشارکت مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در قالب دوره میانی آموزشی تربیت مربی برگزار گردید

۰۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۱ کد : ۱۰۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۲۸
طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، در قالب دوره میانی آموزشی تربیت مربی، با مشارکت مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه تدریس این دوره، برگزار گردید.
کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در قالب دوره میانی آموزشی تربیت مربی برگزار گردید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این کارگاه آموزشی دو روزه که در دو شیفت صبح و بعدازظهر در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و به دنبال تحقق تفاهم‌نامه دو سویه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار گردید، دکتر مسلم عباسی، رئیس مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه، مرضیه مشایخ، کارشناس این مرکز، دکتر مریم عدنانی و دکتر لیلا حمیدی، مدرسان این دوره، طرح درس ویژه کارگاه را از سوی مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در قالب فعالیت‌های کارگاهی و مباحث آموزشی برای شرکت کنندگان ارایه نمودند.

شناخت انواع و گونه‌های مختلف مواد مخدر، اختلالات روان‌شناختی مربوط به مواد، شیوه‌های پیشگیری در دوره‌های مختلف، اصول شانزده‌گانه پیشگیری، مهارت‌های زندگی، تاب‌آوری و قدرت نه گفتن و متقاعدسازی از جمله برخی از سرفصل‌های درسی بودند که در این کارگاه تدریس شدند.

گفتنی است جامعه مخاطب این کارگاه جمعی از معلم‌های آموزش و پرورش و همچنین کارشناسان و مسوولان برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کازرون بودند.

این کارگاه از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و با مشارکت دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اداره‌های آموزش و پرورش کازرون و بالاده و همچنین دادگستری شهرستان کازرون برگزار گردید.

 

 


( ۲ )

نظر شما :