آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و روز مادر برگزار گردید

۰۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۴ کد : ۱۰۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۵
صبح روز یک‌شنبه، ۳ بهمن ماه و همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌(س)، آیین گرامیداشت این ولادت فرخنده و روز زن و روز مادر، با حضور دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر ابراهیم اژدری، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از همیاران علمی این دانشگاه در سالن اجتماعات استاد علی دوانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید.
آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و روز مادر برگزار گردید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این آیین، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و روز مادر، با تصریح بر ضرورت بهره گرفتن از الگوهای اخلاقی و منش رفتاری دخت گرانمایه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)، خاطر نشان نمود: حضرت فاطمه(س) به عنوان الگویی بی‌مانند در همه عرصه‌های زندگی خانوادگی، اجتماعی و... می‌تواند سرمشقی ماندگار برای تمامی افراد جامعه و به ویژه زنان باشد.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه افزود: در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حضور ارزشمند و اثرگذار بانوان را در بین اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی شاهد هستیم که عملکرد قابل توجه و اثربخش سازمانی آنها در جهت تحقق اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عمل به میثاق‌نامه کاری، توانسته است کمک شایان توجهی به پیشبرد اهداف دانشگاه نماید. برهمین اساس مراتب قدردانی خود را از خدمات شایان توجه این بانوان گرانقدر اعلام می‌کنم و امیدوارم همچنان بتوانند با اثربخشی مضاعف در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عموم مردم جامعه گام بردارند.

در ادامه این مراسم، مولودی‌خوانی توسط حجت یزدانی، مداح اهل بیت صورت پذیرفت.

همچنین در پایان این آیین که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی‌روشن این دانشگاه برگزار گردید، با اهدا گل از همیاران علمی بانو، قدردانی به عمل آمد.

 

 


نظر شما :