به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت

دیدار جمعی از دانشگاهیان کازرون با حاج حسین جمشیدی، از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در کازرون

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۳ کد : ۱۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۱۱
شامگاه پنج‌شنبه، ۱۵ بهمن‌ماه و همزمان با ایام‌الله دهه فجر، جمعی از دانشگاهیان شهرستان کازرون با حاج حسین جمشیدی، از مبارزان دوران انقلاب اسلامی کازرون دیدار و گفتگو کردند.
دیدار جمعی از دانشگاهیان کازرون با حاج حسین جمشیدی، از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام علی‌اکبر عارف، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کازرون، طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، خاطر نشان نمود: شهرستان کازرون یکی از شهرستان‌های پیش‌رو کشور در دوران مبارزات انقلاب اسلامی بوده است. در این دوران افراد زیادی در این شهرستان به مبارزه پرداخته بودند که برخی از آنها به مقام والای شهادت رسیدند و برخی دیگر به عنوان یادگارهایی از آن دوران در بین ما هستند. از جمله این اشخاص که در مبارزات انقلابی نقش‌آفرین بود، حاج حسین جمشیدی است. نیاز است تا ضمن تکریم این مبارزان، با بهره گرفتن از خاطرات‌شان، در جهت معرفی بهتر ریشه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی به ویژه به نسل جوان تلاش کرد.

در ادامه این دیدار، حاج حسین جمشیدی ضمن تقدیر از رویکرد دانشگاهیان کازرون، به بیان خاطراتی از مبارزات انقلابی مردم کازرون در دوران انقلاب اسلامی پرداخت. ایشان همچنین با تشریح برخی ریشه‌ها و عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی از مکتوب نمودن خاطرات خود و تنظیم آنها در قالب کتابی خبر داد که در آینده منتشر خواهد شد.

گفتنی است این برنامه در قالب مجموعه رویدادهای برنامه‌ریزی شده از سوی کمیته تخصصی دانشجویی و دانشگاهیان ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان کازرون برگزار گردید. همچنین در این برنامه به رسم یادبود و قدردانی، لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی دانشگاهیان شهرستان کازرون به حاج حسین جمشیدی، تقدیم گردید.

 


( ۱ )

نظر شما :