دادستان کازرون در نشست مشترک با رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و بازدید میدانی از پردیس دانشگاه مطرح کرد

ضرورت حمایت دستگاه‌های مختلف از توسعه و رشد دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۰ کد : ۱۱۴ خبر اول
تعداد بازدید:۹۰۶
دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان این دانشگاه، با حضور در دفتر صادق رحمانی، دادستان کازرون، ضمن تبریک انتخاب ایشان، به بحث و تبادل نظر پیرامون آماده‌سازی مجموعه پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون جهت آغاز بهره‌برداری از این پروژه پرداختند. به دنبال این نشست، دادستان شهرستان کازرون با حضور در پردیس، ضمن بازدید میدانی از محوطه ۷۸ هکتاری پردیس و بناهای ساخته شده و در دست احداث، با حائز اهمیت و گسترده توصیف نمودن فعالیت‌های انجام شده در سطح این دانشگاه، بر ضرورت حمایت دستگاه‌های مختلف شهرستان کازرون از توسعه و رشد دانشگاه سلمان فارسی کازرون تأکید کرد.
ضرورت حمایت دستگاه‌های مختلف از توسعه و رشد دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در دیدار با دادستان کازرون، ضمن اشاره به اثرات توسعه‌ای دانشگاه‌ها و تأثیری که بر فعالیت‌های آنها می‌تواند بر کاهش جرایم داشته باشد، خاطر نشان نمود: از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون، تأسیس و راه‌اندازی واحدهای مختلف دانشگاهی و از جمله دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان تنها دانشگاه دولتی است که خوشبختانه توانسته‌اند ضمن ایجاد برخی زیرساخت‌های دانشگاهی، دانش‌آموختگان متعدد و موفقی را به جامعه تحویل دهند و خروجی‌های علمی قابل توجهی برجای بگذارند. با این وجود هنوز ظرفیت‌های بسیار زیاد دیگری وجود دارد که برای بالفعل کردن آنها بایستی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به صورت هم‌افزا در کنار دانشگاه‌ها و مراکز علمی قرار گیرند.

صادق رحمانی، دادستان کازرون نیز خاطر نشان نمود: دانشگاه‌ها ظرفیت‌های متعددی دارند که می‌توانند در اختیار عموم مردم جامعه و نهادهای خدمتگذار قرار دهند. از جمله آنها مباحث آموزشی و پژوهشی است که امیدواریم با تکیه به رویه‌ی تعاملی که توسط دانشگاه سلمان فارسی کازرون در پیش گرفته شده است، بتوان از این ظرفیت برای تقویت نهادهای مختلف استفاده کرد.

وی پس از بازدید میدانی از محوطه پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و بناهای در دست احداث این دانشگاه، با حائز اهمیت و گسترده توصیف نمودن فعالیت‌های انجام شده، تصریح نمود: تلاش‌های قابل تقدیری برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از این پردیس در دست اجرا است. راه‌اندازی و شروع به کار این پردیس می‌تواند نقش بسزایی در توسعه شهرستان کازرون و تأثیر آن بر معیشت و جنبه‌های مختلف زندگی مردم داشته باشد. بر همین اساس دستگاه قضائی کازرون نیز برای تسریع در حل مشکلات این دانشگاه، متناسب با ظرفیت‌های قانونی در کنار دانشگاهیان خواهد بود.

 

 


( ۱ )

نظر شما :