به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و با هدف تجدید میثاق با شهدا صورت پذیرفت

گلباران قبور مطهر شهدا گمنام توسط دانشگاهیان کازرون

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۸ کد : ۱۱۶ خبر اول
تعداد بازدید:۸۹۲
صبح روز دوشنبه، ۱۸ بهمن ماه، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، دانشگاهیان مراکز دانشگاهی شهرستان کازرون با حضور بر آرامگاه دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، ضمن گلباران قبور مطهر این دو شهید والامقام، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق نمودند.
گلباران قبور مطهر شهدا گمنام توسط دانشگاهیان کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حجت‌الاسلام علی‌اکبر عارف، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، با تقدیر از اهتمام تمامی دانشگاهیان شهرستان برای برگزاری این مراسم خاطر نشان نمود: شهدا گنجینه‌های ارزشمندی برای کشور هستند. هرچقدر که برای گرامیداشت آنها و ترویج آرمان‌ها و اهدافشان تلاش کنیم، باز هم کم است. به خصوص بایستی تلاش کنیم تا دانشجویان دانشگاه‌ها تصویر واقعی و درستی از شهدا دریافت کنند تا ضمن درس‌آموزی از زندگی آنها، بتوانند ادامه دهنده‌ی راهشان باشند.

در این مراسم همچنین دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خاطر نشان نمود: حضور اعضاء خانواده‌های شهدا در دانشگاه‌های شهرستان کازرون فرصتی ارزشمند برای تقویت هرچه بیشتر و ترویج آرمان‌های آنهاست. بر همین اساس بایستی تلاش مضاعفی در جهت حفظ و ماندگاری این آرمان‌ها و ارزش‌ها در قالب رویدادهای مختلف علمی و فرهنگی صورت پذیرد. خوشبختانه با اهتمامی که در جهت هم‌افزایی بین دانشگاه‌های شهرستان ایجاد شده است، زمینه تحقق هرچه بیشتر این موضوع فراهم شده است و امیدواریم با تداوم این فعالیت‌ها، بتوان در مسیر تحقق اهداف شهدا بیش از پیش گام برداشت.

در ادامه این مراسم، دانشگاهیان مراکز دانشگاهی شهرستان کازرون به قرائت فاتحه و گلباران قبور شهدا پرداختند.

گفتنی است این مراسم در قالب مجموعه رویدادهای برنامه‌ریزی شده از سوی کمیته تخصصی دانشجویی و دانشگاهیان ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان کازرون برگزار گردید.

 

 


( ۱ )

نظر شما :