به مناسبت روز پدر صورت پذیرفت

از خدمات مشهدی حبیب باغبان‌آزاد، از خادمان پیشکسوت دانشگاه سلمان فارسی کازرون تقدیر شد

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۱ کد : ۱۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۸۶
به مناسبت فرارسیدن روز پدر، جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور در منزل مشهدی حبیب باغبان‌آزاد، با این خادم پیشکسوت و همراه همیشگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون دیدار و از خدمات وی تقدیر نمودند.
از خدمات مشهدی حبیب باغبان‌آزاد، از خادمان پیشکسوت دانشگاه سلمان فارسی کازرون تقدیر شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این دیدار ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین علی(ع) و فرا رسیدن روز پدر، با تقدیر از زحمات حبیب باغبان‌آزاد، خاطر نشان نمود: از سال 1372 که دانشگاه سلمان فارسی کازرون با عنوان مرکز تربیت دبیر راه‌اندازی شد، تا به امروز، افراد زیادی در رشد و اعتلای آن ایفای نقش داشته‌اند که بایستی از خدمات و نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ی آنها تجلیل و قدردانی نمود. آقای حبیب باغبان‌آزاد، از جمله افرادی بوده که همواره با دلسوزی تمام، یار و حامی دانشگاه سلمان فارسی کازرون بوده است و خدمات ماندگاری را به این دانشگاه ارایه داده و نام نیکی از خود برجای گذاشته است و تمام خانواده دانشگاه سلمان فارسی کازرون، قدردان زحمات او هستند.

گفتنی است در پایان این دیدار که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، لوح تقدیر و هدیه‌ای به آقای باغبان‌آزاد تقدیم شد.

 


( ۳ )

نظر شما :