ارتقاء دو عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۲ کد : ۱۲۴ خبر اول
تعداد بازدید:۱۰۲۶
دکتر محمدرضا پورکریمی و دکتر بهروز خسروپور، اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند.
ارتقاء دو عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، پرونده ارتقاء دکتر محمدرضا پورکریمی، عضو هیئت‌علمی بخش فیزیک دانشگاه سلمان فارسی کازرون از مرتبه استادیاری به دانشیاری، در جلسه هیئت ممیزه که در تاریخ 9 اسفندماه 1400 برگزار گردید، بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین پرونده ارتقاء دکتر بهروز خسروپور، عضو هیئت‌علمی بخش فیزیک دانشگاه سلمان فارسی کازرون از مرتبه استادیاری به دانشیاری، در جلسه هیئت ممیزه که در تاریخ 16 اسفندماه 1400 برگزار گردید، بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

دکتر محمدرضا پورکریمی، تاکنون فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی متعددی را انجام داده است. از دستاوردهای علمی ایشان می‌توان به انتشار 25 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی ISI و علمی پژوهشی و 17 مقاله ارائه شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر داخلی و خارجی اشاره کرد. دکتر خسروپور نیز تاکنون فعالیت‌های علمی متعددی را دنبال نموده که از جمله دستاوردهای آنها می‌توان به انتشار 20 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی ISI و علمی پژوهشی و همچنین 12 مقاله ارائه شده به کنفرانس‌های معتبر داخلی و خارجی اشاره نمود.

به دنبال ارتقاء مرتبه علمی این دو عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون طی پیامی با تبریک این موفقیت به دکتر پورکریمی و دکتر خسروپور، کسب چنین مرتبه‌های علمی را نشان‌دهنده توانمندی بالای اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و ظرفیت‌های قابل توجه علمی این دانشگاه برشمرد و با تقدیر از تلاش‌های علمی دکتر پورکریمی و دکتر خسروپور خاطر نشان نمود: از ظرفیت‌های بسیار مناسب دانشگاه سلمان فارسی کازرون، برخورداری از حضور و فعالیت اعضاء هیئت علمی جوانی است که توانمندی‌های علمی مطلوبی نیز دارند. ارتقاء این دو عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری علاوه بر آنکه حاکی از توانایی‌های علمی آنهاست، برگ‌های موفقیت‌آمیز دیگری به کارنامه علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه علوم پایه نیز اضافه نموده است.  


( ۶ )

نظر شما :