ارتقاء عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۱ کد : ۱۲۸ خبر اول
تعداد بازدید:۱۰۳۴
دکتر پریسا عبدالرضاپور، عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت.
ارتقاء عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، پرونده ارتقاء دکتر پریسا عبدالرضاپور، عضو هیئت‌علمی بخش آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از مرتبه استادیاری به دانشیاری، در جلسه هیئت ممیزه که در تاریخ 23 اسفندماه 1400 برگزار گردید، بررسی شد و مورد موافقت قرار گرفت.

دکتر پریسا عبدالرضاپور، تاکنون فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی متعددی را انجام داده است. از دستاوردهای علمی ایشان می‌توان به انتشار 29 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی ISI و علمی پژوهشی و 27 مقاله ارائه شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر داخلی و خارجی و تألیف 5 عنوان کتاب اشاره کرد.

به دنبال ارتقاء مرتبه علمی این عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون طی پیامی با تبریک این موفقیت به دکتر عبدالرضاپور، تداوم ارتقاء مرتبه علمی اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون را حاکی از توانمندی‌های بالا و تلاش‌های مستمر آنها دانست و خاطر نشان نمود: ارتقاء علمی اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در بخش‌های مختلف این دانشگاه، نوید دهنده‌ی روزهایی بهتر برای جامعه علمی کازرون و همچنین ارتقاء سطح کیفی خدمات دانشگاهی این دانشگاه است. ارتقاء دکتر عبدالرضاپور در بخش آموزش زبان انگلیسی نیز علاوه بر اثبات توانمندی‌های مطلوب علمی این عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، حاکی از توانمندتر شدن این بخش برای توسعه خدمات آموزشی و پژوهشی است.

گفتنی است چندی پیش نیز دکتر محمدرضا پورکریمی و دکتر بهروز خسروپور، از اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.


( ۴ )

نظر شما :