با شرکت جمعی از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت

کارگاه آموزش تاب آوری در شرایط سخت برگزار گردید

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۴ کد : ۱۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۱۹
صبح روز سه‌شنبه، ۳۰ فروردین‌ماه، کارگاه آموزشی تاب‌آوری در شرایط سخت با شرکت جمعی از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و در محل سالن اجتماعات استاد علی دوانی این دانشگاه برگزار گردید.
کارگاه آموزش تاب آوری در شرایط سخت برگزار گردید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر لیلا حمیدی، مدرس این کارگاه در قالب فعالیت‌های مختلف کارگاهی به ارایه آموزش‌های مرتبط با واقع‌نگری در زندگی، اهمیت پذیرا بودن افکار جدید و سازنده، استفاده از استراتژی‌های موثر در شرایط دشوار و داشتن جهان‌بینی واقعی در زندگی پرداخت.

ارایه مباحث مرتبط با  نحوه عملکرد مغز در شرایط دشوار و پیامدهای حاصل از عدم توجه صحیح به نیازهای ضروری مغز در این شرایط مانند اضطراب، افسردگی، بی‌قراری، ناامیدی، اعتیاد و در نهایت شیوه‌های صحیح استراحت از جمله مباحث دیگری بود که در این کارگاه تدریس شد.

در پایان تکنیک‌های موثر در عبور از بحران‌های زندگی آموزش داده شد و از شرکت‌کنندگان دعوت گردید از این راهکارها برای بهبود در زندگی روزانه و ساخت عادت‌های جدید استفاده کنند.

گفتنی است این کارگاه از سوی مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و در ادامه مجموعه برنامه‌های این مرکز جهت ارایه خدمات علمی به دانشگاهیان برگزار گردید.


( ۱ )

نظر شما :