با نزدیک شدن به زمان آزمون‌های پایان ترم و از سوی مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت

کارگاه آشنایی دانشجویان با راهکارهای عملی مدیریت اضطراب امتحان برگزار شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۷ کد : ۱۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۲۳
با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشجویان، راهکارهای عملی مدیریت اضطراب امتحان از طریق برگزاری وبینار «مدیریت اضطراب امتحان» که از سوی مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید، به دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های کازرون که در این وبینار شرکت کرده بودند، آموزش داده شد.
کارگاه آشنایی دانشجویان با راهکارهای عملی مدیریت اضطراب امتحان برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این وبینار که با حضور دکتر مسلم عباسی، رئیس مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با تدریس دکتر محمد ترکمان، برگزار شد، علاوه بر ارایه مفاهیم تئوریک و علمی در ارتباط با استرس و اضطراب، برخی تکنیک‌های عملی برای مواجهه با آن نیز به دانشجویان آموزش داده شد.

دکتر ترکمان در این کارگاه که با استقبال دانشجویان دانشگاه‌های کازرون مواجه گردید، ضمن ارایه تعریف استرس و اضطراب، به چگونگی اثرگذاری استرس بر عملکرد فرد پرداخت و به تشریح عوامل رفتاری و روانشناختی ناشی از آن پرداخت.

وی در ادامه با آموزش چندین تکنیک مختلف، شیوه‌های عملی کنترل استرس و بهبود رفتار در زمان آزمون‌ها را به شرکت‌کنندگان در این وبینار آموزش داد.

گفتنی است این وبینار که به صورت رایگان برگزار شد، یکی از مجموعه خدمات متنوع و متعدد مرکز بهداشت، درمان و سلامت دانشگاه سلمان فارسی کازرون است که علاوه بر ارایه به دانشجویان این دانشگاه، به سایر علاقمندان و متقاضیان در سطح جامعه نیز ارایه می‌شود.


( ۲ )

نظر شما :