کسب رتبه‌ی برتر دانشجوی روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در آزمون کارشناسی ارشد

۰۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۹ کد : ۱۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۹۹
محمد آتش‌روز، دانشجوی ورودی ۹۷ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، موفق به کسب رتبه‌ی ۱ روانسنجی، رتبه‌ی ۴ روانشناسی کودکان استثنایی، رتبه‌ی ۸ روانشناسی بالینی و رتبه‌ی ۱۰ روانشناسی عمومی در آزمون کارشناسی ارشد شد.
کسب رتبه‌ی برتر دانشجوی روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در آزمون کارشناسی ارشد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، این دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه‌ی 2 المپیاد دانشجویی شده بود.

به دنبال کسب این موفقیت، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن تبریک به محمد آتش‌روز، از تلاش‌های اعضاء هیئت علمی و گروه روانشناسی این دانشگاه تقدیر نمود و موفقیت به دست آمده را برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار و پربار گروه روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون قلمداد نمود.

دکتر فاضل‌نیا در این خصوص خاطر نشان نمود: دانشجویان مستعد دانشگاه سلمان فارسی کازرون به پشتوانه‌ی تلاش‌های متعدد و ستودنی اعضاء توانمند هیئت علمی این دانشگاه، همواره درخشیده‌اند. کسب رتبه‌های ممتاز در مقاطع تحصیلات تکمیلی توسط دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه در ادوار مختلف، درخشش‌های آنها در رویدادهای مختلف علمی و فرهنگی چه در دوران تحصیل در دانشگاه و چه پس از آن، علاوه برآنکه نشان‌دهنده‌ی استعدادها و توانمندی‌های آنهاست، حاکی از ثمربخش بودن خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است که در دوران تحصیلی خود دریافت می‌کنند.


( ۱۸ )

نظر شما :