جشن گرامیداشت عید سعید غدیر خم، به همراه برپایی میز خدمت در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۱ کد : ۱۶۰ خبر اول
تعداد بازدید:۸۷۹
در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم، ضمن برپایی میز خدمت، جشن بزرگداشت این عید سعید و دهه امامت و ولایت، به همراه تجلیل از خدمات شاپور زندی‌لک، یکی از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون که با اتمام دوران خدمت خود در این دانشگاه بازنشسته گردید، با حضور اعضاء هیئت رئیسه، جمعی از اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
جشن گرامیداشت عید سعید غدیر خم، به همراه برپایی میز خدمت در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، با بیان برخی احادیث ائمه اطهار(ع)، بر ضرورت خودسازی و توجه ویژه و عملی به آموزه‌های امامان معصوم(ع) تأکید نمود و خاطر نشان کرد: ما شیعیان امیرالمومنین علی(ع) بایستی با تمسک به احدایث و پیروی از آموزه‌های ائمه اطهار(ع)، تلاش کنیم تا آموزه‌های ارزشمند امام علی(ع) و امامان معصوم(ع) را در زندگی فردی و اجتماعی خود نیز عینیت ببخشیم. خصلت‌های نیک و ارزشمندی همچون بخشش و سخاوت، در کنار پیشتازی در کارهای خیر، گذشت، رعایت انصاف و... ترازهای مطلوب هستند که می‌توانند رفتار ما را در قامت محبین اهل بیت(ع) تجلی ببخشند. در همین راستا بایستی به یاد داشته باشیم که امام صادق (ع) می‌فرمایند هر چیزی را پایه‌ای است و پایه اسلام، محبت ما اهل بیت(ع) است.

دکتر فاضل‌نیا همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در معاونت‌ها و مراکز و بخش‌های مختلف این دانشگاه، خاطر نشان نمود: ثمرات و اثرگذاری فعالیت‌های شما مشهود است. ما بایستی کار در دانشگاه را یک موهبت الهی بدانیم، چراکه مشغول به خدمت در ساختاری هستیم که می‌تواند خدمات ماندگار و اثربخشی‌های متعالی را در جامعه برجای بگذارد. خوشبختانه تمام عناصر و اجزاء دانشگاه سلمان فارسی کازرون در کنار یکدیگر و با اهتمام زیاد در تلاش هستند و هر کسی به سهم خودش در هر مقطع کاری، نهایت تلاش خود را کرده است و به همین واسطه از تمامی شما سپاسگزار هستم. امروز نیز شاهد بدرقه کردن آقای زندی‌لک، یکی از نیروهای خدوم و خوش‌اخلاق دانشگاه سلمان فارسی کازرون هستیم که در دوران حضورش در دانشگاه توانست با حسن خلق و صبوری، به مجموعه دانشگاه خدمت نماید.

در این مراسم که با مولودی‌خوانی حجت یزدانی، از مداحان اهل بیت(ع) همراه بود، با اهداء لوح و هدایایی از خدمات آقای زندی‌لک، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است پیش از برگزاری این مراسم، با هدف تعامل نزدیک‌تر مدیریت دانشگاه با همیاران علمی و ارباب‌رجوع‌ها، علاوه بر برپایی دیدار چهره به چهره که چندی پیش و همزمان با شروع دهه امامت و ولایت برگزار شده بود، میز خدمت نیز با حضور رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید و در فضایی صمیمی به پرسش‌ها و مسائل مطرح شده، پاسخ داده شد.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه سلمان فارسی کازرون


( ۱ )

نظر شما :