همزمان با اهدا ۱۱۶ عنوان کتاب به کتابخانه دانشگاه سلمان فارسی کازرون صورت پذیرفت

برپایی نمایشگاه معرفی منابع جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۷ کد : ۱۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۶
نمایشگاه معرفی منابع جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برپا شد و همزمان با آن ۱۱۶ عنوان کتاب اهدا شده از سوی علی‌حسین سازمند، خیّر کازرونی و مدیر انتشارات دانژه که توسط موسسه انتشاراتی ایشان منتشر شده است، به نمایش درآمد.
برپایی نمایشگاه معرفی منابع جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون صبح امروز، 26 مردادماه، در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب‌های اهدا شده و همچنین کتاب‌های جدید خریداری شده کتابخانه دانشگاه در سال جاری، ضمن قدردانی از مدیر انتشارات دانژه و تقدیر از همراهی اهالی فرهنگ و اندیشه کازرون با دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون در مسیر رشد و توسعه خود، همواره به حمایت‌های مختلف مردمی تکیه داده است و اهالی شریف شهرستان کازرون در جایگاه‌های مختلف کمک‌های ارزشمندی را به این دانشگاه داشته‌اند. یکی از این حوزه‌ها مرتبط با کتابخانه دانشگاه و همچنین کتابخانه‌های تخصصی کازرون‌شناسی و پایداری است که همواره شاهد حمایت‌های اهالی فرهنگ از طریق اهدا کتاب بوده است.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین یادآور شد با هدف ساماندهی و تقویت حمایت‌های مردمی از رشد و توسعه این دانشگاه، راه‌اندازی بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در دستورکار دانشگاه قرار گرفت و خوشبختانه با پشتیبانی‌های قابل تقدیری که صورت گرفت و پس از طی فرآیندهای قانونی، این بنیاد در آستانه شروع به کار رسمی است تا بتواند به عنوان بازویی توانمند برای بسترسازی و تقویت مشارکت‌های عمومی در مسیر توسعه دانشگاه، به ایفای نقش بپردازد.

گفتنی است نمایشگاه کتاب‌های اهدا شده و همچنین کتاب‌های جدید خریداری شده کتابخانه مرکزی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با هدف آشنایی دانشجویان و عموم علاقمندان با کتب جدید این کتابخانه، از 26مردادماه تا 2 شهریور در محل کتابخانه دانشگاه سلمان فارسی کازرون دایر می‌باشد. از جمله کتاب‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه، کتاب‌های اهدا شده از سوی انتشارات دانژه با مبلغی بالغ بر 11میلیون تومان است که عمده آنها مرتبط با حوزه روان‌شناسی می‌باشد.

 


( ۱ )

نظر شما :