همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت

آیین تجلیل از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۰۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۴ کد : ۱۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۲۷
ظهر امروز، ۷ شهریورماه، همزمان با هفته دولت و به مناسبت فرارسیدن روز کارمند، آیین تجلیل از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور اعضاء هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار گردید.
آیین تجلیل از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این مراسم ضمن تجلیل از زحمت‌ها و تلاش‌های همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بر نقش و جایگاه کلیدی آنها در نظام آموزش عالی تأکید و خاطر نشان نمود: دانشگاه‌ها به واسطه نقش مهم و زیرساختی که در اعتلای جامعه برعهده دارند، بایستی در همه سطوح به عنوان الگو و ترازی برای موفقیت در نظام توسعه‌ای کشور به ایفای نقش بپردازند. یکی از این حوزه‌ها، مربوط به همیاران علمی دانشگاه است که خوشبختانه در دانشگاه سلمان فارسی کازرون شاهد تلاش‌ها و خدمات قابل تقدیر و ارزشمندی در این حوزه هستیم.

دکتر فاضل‌نیا در ادامه با اشاره به گام‌های برداشته شده درخصوص بسترسازی برای تقویت ساختاری عملکرد همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تدوین و عملیاتی شدن آیین‌نامه انتخاب کارمند نمونه دانشگاه را که در سال جاری برای نخستین بار صورت پذیرفت و تدوین و اجرای میثاق‌نامه کاری کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون را از جمله این گام‌ها برشمرد و افزود: تعهد جمعی همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در التزام به اخلاق اسلامی، قانون‌محوری، وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری، نوع‌دوستی، مردم‌داری و رعایت شأن و کرامت افراد، فصل مشترک تلاش‌های صورت گرفته در این دانشگاه است. با اتکا به این روحیه و ذیل تحقق سیاست‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای ارایه خدمات مطلوب در نظام آموزش عالی کشور، می‌توان امید داشت مسائل به مدد خرد جمعی و اتکاء به روحیه قابل تقدیر همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به گونه‌ای حل شوند که تضمین‌کننده ارایه بهترین خدمات به عموم مردم جامعه و به ویژه دانشجویان باشد.

در این مراسم همچنین نشست پرسش و پاسخی با حضور همیاران علمی دانشگاه برگزار گردید و دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه، دکتر احسان منبری، معاون مالی و اداری و سیدداراب موسوی، سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به پرسش‌های مطرح شده، پاسخ دادند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از سعید زارع‌خفری، سیداحسان‌اله رفیعیان‌زاده و عبدالکریم عباسی به عنوان کارمندان نمونه دانشگاه سلمان فارسی کازرون با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد. همچنین از تلاش‌های لیلا باغبان‌آزاد، زهرا بازیار، عباس باغبان‌آزاد، ابراهیم آروند، ندا پناه، حمیدرضا یزدانی و مریم رجحانی تقدیر صورت پذیرفت.

در بخش دیگری از این مراسم نیز از خدمات و تلاش‌های حمیدرضا رئیسی و غلامرضا فرجی در مسئولیت‌های قبلی که عهده‌دار بودند، تقدیر به عمل آمد.


( ۲ )

نظر شما :