پیام‌های تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دکتر محمدعلی زلفی‌گل و دکتر محمد سلیمانی

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۱ کد : ۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۵۰
دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با ارسال پیام‌هایی جداگانه به دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد سلیمانی، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه، انتخاب آنها را تبریک گفت و اظهار امیدواری نمود با تکیه به نگاه‌های بلندنظرانه و اندیشه‌های ژرف علمی آنها، ضمن تکمیل گام‌های از پیش برداشته شده از سوی سایر خادمین عرصه علم و پژوهش، گام‌های امیدبخش دیگری در راستای اعتلای نظام آموزش عالی کشور برداشته شود.
پیام‌های تبریک رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دکتر محمدعلی زلفی‌گل و دکتر محمد سلیمانی

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام‌های دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون به دکتر محمدعلی زلفی‌گل و دکتر محمد سلیمانی بدین شرح می‌باشد:

 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی گل

مقام عالی محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

با سلام و احترام،   

اکنون که حضرت‌عالی با پیشینه پربار علمی و اجرایی، به پیشنهاد رییس‌جمهور محترم و با رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران، در رأس هرم مدیریت عرصه‌های علمی و دانشگاهی کشور قرار گرفته‌اید، اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون و عموم دانشگاهیان و مردم علم‌دوست و دانش‌پرور خطه کازرون، این انتخاب فرخنده را به حضور حضرت‌عالی و سایر دلسوزان عرصه دانش و پژوهش در کشور تبریک می‌گویم. امید آن داریم با نگاه‌های بلندنظرانه و اندیشه‌های ژرف علمی حضرتعالی، ضمن تکمیل گام‌های از پیش برداشته شده از سوی سایر خادمین عرصه علم و پژوهش، گام‌های امیدبخش دیگری در راستای اعتلای نظام  آموزش عالی کشور برداشته شود.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های مجدانه وزیر محترم سابق علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر منصور غلامی، تشکر و قدردانی نمایم.

دوام توفیقات حضرت‌عالی را در خدمت به نظام آموزش عالی کشور و تحقق آرمان‌های دولت مردمی برای ایران قوی درسایه منویات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

با آرزوی توفیق الهی

دکتر غریب فاضل‌نیا

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

 

.......................

 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد سلیمانی

قائم‌مقام محترم وزیر و رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه

با سلام و احترام،   

به جهت انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان قائم‌مقام وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات ممیزه، اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه سلمان فارسی کازرون، عموم دانشگاهیان و مردم علم‌دوست و دانش‌پرور خطه کازرون، این انتخاب فرخنده را به حضور حضرت‌عالی و سایر دلسوزان عرصه دانش و پژوهش در کشور تبریک می‌گویم. امید آن داریم با نگاه‌های بلندنظرانه و اندیشه‌های ژرف علمی حضرتعالی، ضمن تکمیل گام‌های از پیش برداشته شده از سوی سایر خادمین عرصه علم و پژوهش، گام‌های امیدبخش دیگری که بتواند جامعه دانشگاهی را در نیل به اهداف علمی، پژوهشی و آموزشی کشور بیش از پیش  یاری نماید برداشته شود.

لازم می‌دانم از تلاش‌های مجدانه و زحمات دلسوزانه، جناب آقای دکتر عبدالرضا باقری،  تقدیر و تشکر نمایم.

دوام توفیقات حضرت‌عالی را در خدمت به نظام آموزش عالی کشور در جهت تحقق آرمان‌های دولت مردمی برای ایران قوی درسایه منویات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

با آرزوی توفیق الهی

دکتر غریب فاضل‌نیا

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون


نظر شما :