اطلاعیه شیوه دریافت غذا

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۹ کد : ۱۹۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۱۳
اطلاعیه شیوه دریافت غذا

باسمه تعالی

 

به اطلاع دانشجویان محترم دانشگاه سلمان فارسی کازرون می رساند که جهت استفاده از سلف سرویس دانشگاه به موارد زیر توجه فرمایند:

 ۱ -سلف سرویس از روز چهارشنبه (طبق برنامه اعلام شده برای حضور) مورخ 4 آبان 1401 آماده خدمت رسانی به دانشجویان محترم می باشد، دانشجویان گرامی برای رزرو غذا می بایست از ۴۸ ساعت قبل از هر وعده غذایی نسبت به خرید ژتون از طریق اتوماسیون تغذیه اقدام نمایند .

۲ -برای رزرو غذا پس از ورود به اتوماسیون آموزشی از طریق معاونت دانشجویی، قسمت خرید ژتون اقدام به خرید ژتون نمایید.

 ۳ -با توجه به اینکه دریافت غذا صرفا از طریق کارت دانشجویی امکان پذیر می باشد، دانشجویان محترم هنگام ورود به دانشگاه نسبت به تهیه کارت دانشجویی از طریق مراجعه به کارشناس آموزش دانشگاه در محل ستاد استقبال، روبروی خانه فرهنگ طبق برنامه اعلام شده اقدام نمایند .

۴ -هزینه غذای اضطراری برای دانشجویان مبلغ ۲۰ هزار تومان می باشد.

 ۵ -با توجه به مصوبه هیأت امنا در صورتی که دانشجویی غذا رزرو کند و نسبت به دریافت غذا از سلف سرویس اقدام ننماید، برای بار اول پنجاه درصد هزینه تمام شده آن وعده غذایی و برای بار دوم صد درصد هزینه تمام شده آن وعده غذایی از اعتبار دانشجو کسر می شود.

 ۶ -ساعت مراجعه به سلف سرویس برای ناهار از ساعت 11:30 الی 13:30و برای شام از ساعت 17 تا 18:30 می باشد.

 ۷ -صبحانه دوبار در هفته در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته همراه با وعده شام در اختیار دانشجو قرار می گیرد .

 ۸ -وعده شام و صبحانه ویژه دانشجویان غیر بومی می باشد. لذا خواهشمند است دانشجویان بومی از انتخاب وعده شام و صبحانه خودداری نمایند.

 ۹ -کارشناس تغذیه دانشگاه آقای خداداد زراعتی می باشد. شماره تماس اداره تغذیه ۰۷۱۴۲۲۲۶۰۵۰ داخلی ۱۳۷ می باشد. شماره تماس ۰۷۱۴۲۲۲۶۰۵۰ داخلی ۱۱۶ سرکار خانم موسوی در صورت عدم حضور کارشناس تغذیه پاسخگو می باشند .

 

با احترام

معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون


( ۲۶ )

نظر شما :