پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون در پی حادثه تروریستی شاهچراغ

۰۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۲ کد : ۱۹۸ خبر اول
تعداد بازدید:۶۲۳
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون در پی حادثه تروریستی شاهچراغ

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

ووَکَذَٰلِکَ جَعَلْنَا لِکُلِّ نَبِیٍّ عَدُوًّا شَیَاطِینَ الْإِنْسِ وَالْجِنِّ یُوحِی بَعْضُهُمْ إِلَىٰ بَعْضٍ زُخْرُفَ الْقَوْلِ غُرُورًا وَلَوْ شَاءَ رَبُّکَ مَا فَعَلُوهُ ۖ فَذَرْهُمْ وَمَا یَفْتَرُونَ(انعام112)

ترور انسانهای بیگناه و بدون دفاع، نهایت ضعف حیوانات انسان‌نمایی است که در ایدئولوژی، منطق، سیاست و رفتار به بن‌بست رسیده‌اند. حادثه تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی علیهماالسلام، نشان داد دشمنان خارجی و داخلی با دیانت و معنویت مردم مشکل دارند و شعار زن، زندگی، آزادی و دیگر شعارهای حوادث اخیر، دروغ بزرگی بیش نیست که به نیت اهدافی شوم سرداده شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به امام عصر عج، جامعه جهانی و عدالت خواه عالم، رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور ایران بالاخص استان فارس و شهر شیراز، با ابراز انزجار جامعه دانشگاهی از این واقعه، به دشمنان کوردل، بی‌دین و ترسو اعلام می‌دارم اساتید، کارمندان و دانشجویان بیدار و انقلابی این مرز و بوم تحت امر فرماندۀ کل قوا، اجازه نخواهند داد به اهداف پلید خود دست یابید و نفس‌های کوتاه و اندک‌شمارشان بزودی در حصار دستان قدرتمند فرزندان شاهچراغ بندخواهد آمد انشاءالله. آشوب‌گران و تهییج‌کنندگان و مخلان نظم عمومی اعم از برخی اندک از سلبریتی‌ها و صاحبان تریبون نیز بدانند که دستانشان به خون مردم مظلوم حادثۀ حرم و دیگر حوادث اخیر آغشته است و خشم خدا گریبان آنان را نیز خواهد گرفت.

وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا(نساء 93)

علیرضا شهریاری پور- 7آبان 1401


( ۶ )

نظر شما :