لیست نهایی دانشجویان دختر ساکن در خوابگاههای دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰ کد : ۲۰۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۳۴
لیست نهایی دانشجویان دختر ساکن در خوابگاههای دانشگاه سلمان فارسی کازرون

باسمه تعالی

 

لیست نهایی دانشجویان دختر ساکن در خوابگاههای دانشگاه سلمان فارسی کازرون

 

بدین وسیله به اطلاع دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون می رساند که لیست نهایی دانشجویان متقاضی اسکان در  خوابگاه فاطمیه و 15 خرداد به تعداد 396  نفر پیوست می باشد. ضمنا 30 نفر از دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی که از ابتدای سال تحصیلی به صورت حضوری در خوابگاه حضور داشته اند، در خوابگاههای مذکور اسکان داده شده اند. دانشجویان محترم لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:

  1. دانشجویانی که نام آنها در لیست خوابگاه فاطمیه می باشد نسبت به ثبت نام در پرتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir اقدام نمایند و بعد از ثبت نام با کارشناس اداره رفاه آقای داوود محمدی به شماره 42226050 داخلی 104 جهت تایید ثبت نام تماس بگیرند. در صورت عدم ثبت نام در پرتال دانشجویی صندوق رفاه تا تاریخ 20/8/1401 امتیاز سکونت در خوابگاه فاطمیه لغو می گردد و نفرات بعدی بر اساس امتیاز کسب شده جایگزین خواهند شد.
  2. نفراتی که نام آنها در لیست خوابگاه 15 خرداد می باشد بعد از اعلام شماره حساب نسبت به واریز هزینه خوابگاه  اقدام نمایند و فیش واریزی را هنگام حضور در دانشگاه بر اساس زمان بندی اعلام شده در اطلاعیه پیشین به اداره خوابگاهها (سرکار خانم موسوی) تحویل دهند. ضمنا هزینه خوابگاه و شماره حساب متعاقبا اعلام خواهد شد.
  3. هزینه خوابگاه فاطمیه طبق تعرفه صندوق رفاه( فایل پیوست) می باشد.
  4. همه دانشجویان دختر کارشناسی ارشد و دکتری در خوابگاه فاطمیه اسکان داده می شوند. این دانشجویان نیز می بایست جهت ثبت نام به پرتال دانشجویی صندوق رفاه مراجعه نمایند.
  5. مدت اسکان در خوابگاه فاطمیه برای دانشجویان اعلام شده یک سال می باشد.
  6. دانشجویان محترم جهت تحویل خوابگاه می توانند از صبح روز شنبه مورخ 14/8/1401 طبق برنامه زمان بندی اعلام شده به اداره خوابگاهها(سرکار خانم موسوی) مراجعه نمایند.
  7. دانشجویانی که خود اقدام به تهیه خوابگاه نموده اند و یا تمایل به سکونت در خوابگاههای تحت نظارت دانشگاه را ندارند، لطفا به امور دانشجویی یا به شورای صنفی اطلاع دهند تا نسبت به اسکان دانشجویان باقی مانده در خوابگاه اقدام شود.
  8. با توجه به رعایت مسائل بهداشتی دانشجویان محترم جهت اسکان حتما وسایل شخصی (تشک، پتو، بالش، ملحفه و ...) را به همراه داشته داشته باشند.
  9. طبق ماده 11 پروتکل بهداشتی مبارزه با کووید 19(ویروس کرونا) در دانشگاهها استفاده از خوابگاه دانشجویی فقط برای دانشجویانی که واکسیناسیون کامل(سه دوز) را انجام  داده اند مجاز است. (به جز افرادی که منع پزشکی دارند و یا زمان تزریق دوره بعدی واکسن آنها فرا نرسیده باشد.)

با احترام

معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون


لینک دانلود فایل

( ۳۸ )

نظر شما :