کسب رتبه یک، در بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲ کد : ۲۰۱ خبر اول
تعداد بازدید:۷۲۷
محمد آتش‌روز، دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با کسب رتبۀ یک در بیست و هفتمین المپیاد علمی کشور، ضمن درخشش در این رویداد علمی، برگ‌ زرین دیگری در تاریخ افتخارات دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برجای گذاشت.
کسب رتبه یک، در بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط دانشجوی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با اعلام نتایج نهایی برگزیدگان بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از سوی سازمان سنجش، محمد آتش‌روز، دانشجوی رشته روان‌شناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون موفق به کسب رتبه نخست این المپیاد در رشته روان‌شناسی گردید.

به دنبال اعلام این نتیجه، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن تبریک به این دانشجو و آرزوی تداوم موفقیت‌های تحصیلی برای وی، خاطر نشان نمود: حضور و فعالیت اعضاء هیئت علمی توانمند در کنار دانشجویان مستعد، از جمله ویژگی‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون محسوب می‌شود که همواره سبب شده است دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه بتوانند در عرصه‌های مختلف علمی بدرخشند. ضمن تبریک به آقای آتش‌روز و اعضاء هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، مراتب تقدیر خود را از تمامی اعضاء هیئت علمی و دانشجویان پرتلاش این دانشگاه اعلام می‌کنم.

گفتنی است المپیاد علمی دانشجویی از جمله رویدادهای برجسته علمی کشور است که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان دانشگاه‌های کشور به مطالعه، تحقیق و ایجاد فرصت‌های مناسب علمی برگزار می‌گردد. دانشجویان سال سوم به بالای دوره کارشناسی 23 رشته تحصیلی می‌توانند در این المپیاد علمی دانشجویی شرکت کنند و برگزیدگان هر رشته، بسته به رتبه‌ای که کسب می‌کنند از حمایت‌های مختلفی از جمله ورود بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد، بورس تحصیلی بنیاد نخبگان، قرار گرفتن در اولویت‌های استخدامی، سپری کردن دوره نظام وظیفه در قالب انجام پروژه‌های پژوهشی مورد نیاز کشور و... برخوردار شوند.


( ۸ )

نظر شما :