همزمان با روز قلم صورت پذیرفت

دومین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۰ کد : ۲۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۴۰
چهاردهم تیرماه و همزمان با روز قلم، دومین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد.
دومین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این شماره که مربوط به فصل بهار سال 1400 می‌باشد،  علاوه بر انتشار رویدادهای مهم خبری این دانشگاه، یادداشت‌هایی به قلم دکتر علیرضا راستی، دکتر لیلا شاملی، دکتر زیبا قلاوندی، دکتر سیدمحمد دشتی و دکتر میثم رضائی نیز منتشر شده است. مصاحبه با دکتر یاسر خواجوی، عضو هیئت علمی بخش آموزش زبان انگلیسی دانشگاه به بهانه عضویت ایشان در هیأت تحریریه نشریه بین‌المللی Cogent Education و گفتگو با مهناز اژدهاکش، دانشجوی کارشناسی زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون به بهانه انتشار رمان انگلیسی ایشان توسط یک ناشر هندی، از جمله مطالب دیگری هستند که در این شماره از خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شده‌اند.

در این شماره همچنین مروری بر شرح حال شیخ ابواسحاق کازرونی و مشایخ بلیان، در کنار مطالبی علمی پیرامون «قرنطینه کرونایی و سلامت روان خانواده‌ها» و «شهر کازرون و مسائل کلان مدیریت شهری» نیز منتشر شده است. گزارش‌های تصویری از رویدادهای مختلف دانشگاه، معرفی رصدخانه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و سیمای رویدادهای علمی، فرهنگی، مذهبی و... برگزار شده توسط دانشگاه سلمان فارسی کازرون در اسفند 1399 و بهار 1400 از جمله دیگر مطالبی هستند که در شماره دوم خبرنامه این دانشگاه منتشر شده‌اند.

در همین راستا، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضا هیئت تحریریه، مدیرمسئول، سردبیر و دبیر داخلی خبرنامه دانشگاه برای انتشار دومین شماره آن، ابراز امیدواری نمود انتشار این نشریه بتواند پل ارتباطی مناسبی بین دانشگاه و جامعه باشد و زمینه گفتگو و تعامل هرچه بیشتر سطوح مختلف دانشگاه با عموم مردم و مسئولین را فراهم آورد.

گفتنی است خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب فصلنامه و به صاحب‌امتیازی دفتر ریاست و روابط عمومی این دانشگاه و با مدیرمسئولی دکتر مهدی رضایی و سردبیری دکتر علیرضا راستی منتشر شده است. مدیر داخلی این خبرنامه دکتر علی غفارپناه و اعضا هیئت تحریریه آن شامل مهندس علیرضا دهقان، دکتر یاسر خواجوی، دکتر لیلا شاملی، دکتر احسان منبری و مهندس امیراحمد نیری، از اعضا هیئت علمی این دانشگاه هستند.

علاقمندان به دریافت این خبرنامه می‌توانند نسخه دیجیتال آن را از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس www.kazerunsfu.ac.ir دریافت نموده و از طریق رایانامه newsletter@kazerunsfu.ac.ir با هیئت تحریریه آن در ارتباط باشند.


( ۴ )

نظر شما :