پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت هفته بسیج

۰۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴ کد : ۲۱۱ خبر اول
تعداد بازدید:۵۶۷
همزمان با روز بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تأکید نمود پیوند بسیج با بدنه نظام و انقلاب و مردم، ناگسستنی است.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت هفته بسیج

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا ۗ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ(ابراهیم24و25)

بسیج، مصداق شجرۀ طیبه‌ای است که وعدۀ هدایت و رحمت واسعۀ الهی را به دنبال دارد و میوۀ آن برای عموم مردم گوارا و برای محسنین چون آیات حکمت بخش است. اخلاص، جهاد همه جانبه و بی‌ادعایی سه ویژگی مهم بسیجی است و جامعه امروز به شدت به این ویژگی‌ها محتاج است. رمز موفقیت فردی و گروهی تمام اقشار جامعه در این سه کلیدواژه است که امیدوارم خداوند دانشجویان و جامعه دانشگاهی را که خود از بدنه بسیج‌اند به این اخلاقیات نیکو مزین نماید.

امروز دشمنان داخلی و خارجی مردم و انقلاب، چون با روح آیات وحی مخالفند با بسیج نیز سرناسازگاری دارند لکن باید بدانند که پیوند بسیج با بدنه نظام و انقلاب و مردم، ناگسستنی است. ریشۀ بسیج، ممزوج در محکمات قرآن است و میوه‌های فراوان و متنوع این شجره طیبه تا قرآن باقی است در دسترس است. تازه‌ترین میوۀ بسیج، مقابله با آشوب‌گران دو ماه اخیر کشور بود که شهادت جمع کثیری از فرزندان بنیان‌گذار این شجره را در پی داشت. این شهدا با خون مقدسشان یک بار دیگر کشور و انقلاب را بیمه و بدخواهان را ناامید کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ایام را به عموم بسیجیان عالم بویژه به دانشجویان، اساتید و کارمندان بسیجی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تبریک عرض می‌نمایم.

علیرضا شهریاری پور. 5 آذر 1401


( ۱ )

نظر شما :