بدرقه پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۴ کد : ۲۲۵ خبر اول
تعداد بازدید:۵۹۲
شامگاه شنبه ۲۶ آذرماه، پیکر پاک یکی از شهداء گمنام دوران دفاع مقدس، با حضور پرشور دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این دانشگاه بدرقه شد.
بدرقه پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در محفل زیارتی و معنوی که به همین منظور در سالن اجتماعات علامه دوانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، علاوه بر مداحی، در قالب روایت‌هایی نقش و جایگاه شهداء در سطح جامعه و مقام مادران شهداء نیز تبیین شد. شعرخوانی، پخش کلیپ و قرائت وصیت شهید شوشتری، از دیگر برنامه‌هایی بود که در این محفل روحانی برگزار گردید.

این برنامه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این شهرستان برگزار گردید.

گفتنی است بنا بر اعلام سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون، این شهید سرافراز اسلام، بسیحی ۱۷ ساله است که درعملیات تک دشمن در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است. پیکر این شهید گمنام با بدرقه مردم شهید پرور کازرون جهت خاکسپاری به شهرستان مرودشت منتقل خواهد شد.

شایان ذکر است طبق برنامه‌ریزی‌ها، آئین‌ استقبال، تشییع و وداع با پیکرهای مطهر ۱۰ شهید در شهرستان‌های مختلف فارس برگزار می‌شود و مردم مناطق مختلف استان از فضای روحانی و معنوی معطر به عطر شهادت بهره‌مند خواهند شد و آئین خاکسپاری نیز در چند شهرستان برنامه‌ریزی شده است.


( ۴ )

نظر شما :