برپایی مجموعه برنامه‌های سوگواری حضرت فاطمه(س) در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۰۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۹
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)، مجموعه برنامه‌های مختلفی جهت گرامیداشت این ایام از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، پایگاه بسیج شهید احمدی‌روشن و کانون قرآن و عترت دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور جمعی از اعضاء هیئت علمی، همیاران علمی و دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید.
برپایی مجموعه برنامه‌های سوگواری حضرت فاطمه(س) در دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی در سالن نمازخانه ساختمان مرکزی دانشگاه، طی روزهای سوم تا پنجم دی‌ماه، از جمله برنامه‌های برگزار شده در این ایام بود. طی این نشست‌ها حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در گفتارهایی جداگانه به مرور برخی از ویژگی‌ها و صفات حضرت فاطمه(س)، تبیین شرایط زمانۀ آن حضرت و عبرت‌های آموخته شده از زمانۀ حضرت فاطمه(س) برای دوران معاصر پرداخت.

همچنین واحد امینی‌پور از مداحان اهل بیت و صمد حسن‌زاده از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی این سه روز به مداحی و قرائت حدیث شریفه کساء و زیارت عاشورا پرداختند.

برپایی موکب از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این ایام بود که در محوطه ساختمان مرکزی دانشگاه سلمان فارسی کازرون دایر گردید.


( ۳ )

نظر شما :