تداوم روند موفقیت‌های مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشور

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۳ کد : ۲۳۶ خبر اول
تعداد بازدید:۴۲۰
در مراسم پایانی سی و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی کشور که ۴ تا ۶ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه هرمزگان و با حضور دبیر شورای عالی جوانان، معاونین وزارتخانه‌های علوم و ورزش و جوانان، رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و دانشگاهیان برگزار شد، مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری انتخاب و با اهدا لوح و تندیس از خدمات این مرکز تجلیل به عمل آمد.
انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشور

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌اللمل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در متن لوح تقدیری که به مناسبت کسب این موفقیت از سوی دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی، به دکتر مسلم عباسی، مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون اهدا شد، آمده است: «درخشش آسمان بلند تعلیم و تربیت کشورمان، مرهون خردمندی و کوشش فرزانگانی است که در قلمروهای مختلف از جمله ارائه خدمات مرتبط با سلامت روانی و اجتماعی و عرصه راهنمایی و مشاوره به دانشجویان، بر فروغ این نظام افزوده‌اند. اندیشه پویا و تحسین‌برانگیز تمامی صدیقان حوزه مشاوره و روانشناسی نیل به اهداف متعالی نظام را شتاب بخشیده است. بدینوسیله کسب عنوان «مرکز مشاوره نمونه» در ارزیابی عملکرد سال 1400 مراکز مشاوره و دانشگاه‌های سراسر کشور را به جنابعالی و همکاران محترم تبریک عرض می‌نماییم. سربلندی و توفیق روزافزون شما در خدمت به جامعه دانشگاهی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) را از خداوند منان مسئلت داریم.»

به دنبال کسب این موفقیت، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تداوم موفقیت‌های مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون را نشانه‌ای از پویایی و اثرگذاری این مرکز دانست و ضمن تبریک این موفقیت به رئیس و مجموعه کارکنان مرکز مشاوره و تقدیر از تلاش‌های معاونت دانشجویی و گروه روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان قطب علمی منطقه، علاوه بر ارایه سطح مطلوبی از خدمات علمی به دانشجویان، با اتکاء به توانمندی بالای اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی حاضر در این دانشگاه، توانسته است در حوزه‌های گوناگونی نیز به جامعه ارایه خدمات نماید. مرکز مشاوره دانشگاه، به عنوان یکی از محورهای ارتباطی این دانشگاه با جامعه است که هم خدمات مختلف و متنوعی را به دانشجویان ارایه نموده و هم در قالب‌های مختلفی به عموم مردم و سطوح مدیریتی شهرستان کازرون خدمت‌رسانی کرده است. باتوجه به ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی موجود در این مرکز و گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از جمله گروه روانشناسی، این دانشگاه همچنان آماده ارایه خدمات گسترده‌تری نیز می‌باشد.

گفتنی است مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در اردیبهشت ماه امسال و در گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور نیز به عنوان مرکز مشاوره فعال در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفته بود. این مرکز علاوه بر ارایه خدمات معمول، مجموع متنوعی از برنامه‌های آموزشی، مشاوره‌های تخصصی، سمینارهای علمی و... را برگزار می‌کند. این مرکز به ویژه در دوره شیوع ویروس کرونا در کنار ارائه خدمات مختلف مشاوره‌ای و آموزشی به دانشجویان و دانشگاهیان، به ارائه خدمات مشاوره‌ای و تخصصی به ستاد مدیریت کرونا در شهرستان کازرون پرداخت و با دایر نمودن خطوط ارتباط مستقیم مشاوره‌ای، خدمات متنوعی را به عموم مردم نیز ارایه نمود.


( ۶ )

نظر شما :