با حضور مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیّرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت پذیرفت

کتابخانه اهدایی دکتر علی‌محمد موذنی به دانشگاه سلمان فارسی کازرون به بهره‌برداری رسید

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۹ کد : ۲۳۸ خبر اول
تعداد بازدید:۷۸۵
صبح امروز، ۱۳ بهمن‌ماه، همزمان با دهۀ مبارک فجر و در آستانه فرارسیدن ولادت حضرت علی(ع)، آیین بهره‌برداری از کتابخانه اهدایی دکتر علی‌محمد موذنی به دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور دکتر مصطفی زمانیان، مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیّرین وزارت عتف، دکتر فریدون عباسی‌دوانی، نماینده کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون، محمدعلی بخرد، فرماندار ویژه شهرستان کازرون و جمعی از اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه و هیئت امناء و هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اعضاء هیئت علمی و جمعی از فعالان اجتماعی و اهالی شهرستان کازرون برگزار گردید.
کتابخانه اهدایی دکتر علی‌محمد موذنی به دانشگاه سلمان فارسی کازرون به بهره‌برداری رسید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از اقدام خیّرانه و نیک‌اندیشی دکتر موذنی، خاطر نشان نمود: در نشستی که با حضور دکتر فریدون عباسی‌دوانی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوهچنار با جمعی از کازرونی‌های عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های تهران داشتیم، مباحث گوناگون و مختلفی مطرح شد و دستاوردهای متعددی همچون احصاء نظرها درخصوص سند راهبردی دانشگاه به دست آمد که خوشبختانه با اعمال این دیدگاه‌ها و نقطه نظرهای سایر صاحب‌نظران، طی روزهای گذشته این سند به تصویب هیئت امناء دانشگاه رسید. از دیگر مواردی که در آن جلسه مطرح شد، وعدۀ دکتر موذنی به عنوان یکی از چهره‌های علمی کازرون در سطح ملی، مبنی بر اهداء کتابخانه شخصی ایشان به دانشگاه سلمان فارسی کازرون بود که پس از طی تشریفات معمول و با لحاظ نمودن دیدگاه‌های ایشان، این مهم نیز محقق گردید.

دکتر فاضل‌نیا همچنین افزود: با آغاز فعالیت بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بستری مناسب و اصولی برای نظام‌مند نمودن و افزایش حمایت‌های مادی و غیرمادی نیک‌اندیشان و حامیان نهادهای علمی و دانشگاهی فراهم آمده و امیدواریم در آینده شاهد ثمرات خیر و هرچه بیشتر این نهاد به عنوان یکی از ارکان توسعه‌ای دانشگاه سلمان فارسی کازرون باشیم.

دکتر علی‌محمد موذنی نیز طی پیامی با تأکید بر ضرورت کمک به دانشگاه‌ها و حمایت از نهادهای علمی، این اقدام را ادای دینی به زادگاه خویش و وظیفه‌ای در قبال جامعۀ دانشگاهی برشمرد و ابراز امیدواری نمود کتاب‌های اهداء شده بتواند کمکی به پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان علم و دانش نماید.

دکتر مصطفی زمانیان و دکتر فریدون عباسی‌دوانی نیز طی پیام‌هایی جداگانه از این اقدام ارزشمند دکتر علی‌محمد موذنی تقدیر نموده و بر ضرورت تداوم چنین اقداماتی تأکید کردند.

گفتنی است به زودی و با حضور دکتر علی‌محمد موذنی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نشستی ویژه جهت تجلیل از اقدام ارزشمند ایشان برگزار خواهد شد.

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر و گزارش تصویری حضور دکتر زمانیان در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اینجا را کلیک نمایید. 


( ۶ )

نظر شما :