با صدور حکمی از سوی دکتر غریب فاضل‌نیا صورت گرفت

انتصاب زهرا مجیدی به سمت رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۴ کد : ۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۲
دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی زهرا مجیدی، مسئول دفتر ریاست این دانشگاه را به سمت رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نمود. ایشان همچنین در حکمی جداگانه از زحمات فاطمه مختاری در زمان تصدی رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تقدیر و تشکر نمود. ایشان همچنین پیش از این زهرا مجیدی را به عنوان مسئول دفتر ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب نموده بود.
انتصاب زهرا مجیدی به سمت رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در بخشی از حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به زهرا مجیدی آمده است: «نظر به مراتب تعهد و سوابق سرکارعالی و به استناد ردیف 97 از بند 4 ـ (1) از فصل دوم «مجموعه اهداف، وظایف و پستهای سازمانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون» به موجب این ابلاغ، از تاریخ 9 مرداد ماه1400 با حفظ سمت به عنوان رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.»

گفتنی است زهرا مجیدی، متولد سال 1361، اهل و ساکن کازرون است. ایشان کارشناس ارشد روان‌شناسی گرایش تربیتی است. وی از سال 1381 در دانشگاه سلمان فارسی کازرون مشغول به کار شد و در طول این سال‌ها به عنوان کارشناس امور اداری و مسئول دبیرخانه دانشگاه، فعالیت داشته است.

متن حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به زهرا مجیدی بدین شرح است:

 

 

سرکار خانم زهرا مجیدی

مسئول محترم دفتر ریاست

با سلام و احترام،

نظر به مراتب تعهد و سوابق سرکارعالی و به استناد ردیف 97 از بند 4 ـ (1) از فصل دوم « مجموعه اهداف، وظایف و پستهای سازمانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون » به موجب این ابلاغ، از تاریخ 09/05/1400 با حفظ سمت به عنوان رئیس گروه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتکاء به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه و اصول مصرح در میثاق‌نامه کاری و بیانیه مأموریت دانشگاه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت هماهنگی، ساماندهی و ارتقای عملکردی دفتر ریاست دانشگاه، همراه با تسریع در انجام امور و دقت نظرهای کارشناسی و با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید (به شرح پیوست) به کار بندید.

همواره توفیق روزافزون شما را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 

با آرزوی توفیق الهی

دکتر غریب فاضل‌نیا

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون


( ۱ )

نظر شما :