همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر صورت پذیرفت

دیدار روسای دانشگاه‌های کازرون با امام جمعه شهرستان

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۳ کد : ۲۴۲ خبر اول
تعداد بازدید:۳۰۵
ظهر روز چهارشنبه، ۱۲ بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، جمعی از روسا و مسئولان دانشگاه‌های شهرستان کازرون با حضور در دفتر امام جمعه کازرون، ضمن دیدار و گفتگو با ایشان، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
دیدار روسای دانشگاه‌های کازرون با امام جمعه شهرستان

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مسئول کمیته دانشگاهی و دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان، در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و اعیاد مبارک ماه رجب، گزارشی از دستاوردهای مختلف دانشگاه سلمان فارسی کازرون از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال را بیان و با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاهی در شهرستان کازرون، خاطر نشان نمود: شهرستان کازرون، یک شهرستان دانشگاهی است. این موضوع فرصت مطلوبی را فراهم آورده تا جامعه علمی فعال در این دانشگاه‌ها بتوانند ضمن کمک به روند توسعه شهرستان کازرون، به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف بپردازند. در دانشگاه سلمان فارسی کازرون با بسترسازی برای دستیابی به این اهداف، مجموعه تلاش‌های مختلفی را در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و... دنبال می‌کنیم و در تلاش هستیم که به سهم خود در مسیر دستیابی به آنها قدم‌های موثری برداریم.

حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه کازرون نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های دانشگاهیان شهرستان کازرون و با مهم و زیرساختی توصیف نمودن بسیاری از دستاوردهای به دست آمده، با بیان حدیثی از امام باقر(ع)، ویژگی‌های دولت کریمه را برشمرد و خاطر نشان نمود: در دولت کریمه، ارزش‌های اسلامی عزیز هستند و نفاق و اهل نفاق ذلیل شمرده می‌شوند. بر همین اساس بایستی تلاش کنیم در تمامی ساختارهای نظام جمهوری اسلامی ایران و از جمله در دانشگاه‌ها، الگوهایی از دولت کریمه ارائه نماییم. خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در دانشگاه‌های کازرون وجود دارد و همین مسئله می‌تواند امید به آینده و رشد مناسب‌تر علمی در این شهرستان را نیز تقویت کند.

گفتنی است این دیدار و برخی رویدادهای دیگر که طی دهه فجر و از سوی دانشگاه‌های شهرستان کازرون برگزار می‌شود، با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی ستاد دانشجویان و دانشگاهیان گرامیداشت دهه فجر صورت پذیرفت که چندی پیش و به میزبانی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تشکیل جلسه داد و تقویم رویدادهای فرهنگی دهه فجر سال جاری را مصوب نمود.


( ۱ )

نظر شما :