پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و اعیاد ماه رجب

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۹ کد : ۲۴۳ خبر اول
تعداد بازدید:۵۲۰
به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و اعیاد ماه رجب، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام، انقلاب اسلامی را یکی از برنامه‌های غیبی و مرحمتی عظیم از ناحیۀ خداوند برشمرد که در راستای هدایت از ظلمت به سوی نور قرار دارد.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و اعیاد ماه رجب

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اَللهُ وَلىُّ الَّذینَ ءامَنُوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ اِلَى النُّور»

هدایت به سوی نور، همیشگی است و حتی قبل از آفرینش عالم مادی نیز بر اساس آیۀ «الست بربکم» وجود داشته است. فلسفه ارسال رسل و بعثت نبی مکرم اسلام و امامت ائمه علیهم السلام، همین هدایت است و قرآن، کاملترین نرم افزار هدایت بشریت بوده و هست. انقلاب اسلامی نیز یکی از برنامه‌های غیبی و مرحمتی عظیم از ناحیۀ خداوند بوده و در راستای همان هدایت از ظلمت به سوی نور قرار دارد. دشمنان نور و هدایت و آزادیِ واقعی و آزادگی بشر، همیشه با حقیقت و طهارت باطنی مخالف بوده و سعی در پوشاندن آن داشته اند و بعضا با زیاده گویی، لجن پراکنی یا توهین به قرآن و اهل بیت، نهایت حقارت خویش را به اثبات رسانده‌اند.

امروز که در آستانه چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اعیاد میلاد مولود کعبه، میلاد امام جواد(ع) و سالروز بعثت نبی مکرم اسلام را ارج نهاده و به دشمنان قرآن و انقلاب عرض می کنیم عجز در براندازی حکومت الهی و قرآنی نظام اسلامی، شما را پس از شکست در توطئه های خیابانی چند دهۀ انقلاب و خصوصا چند ماه اخیر، عصابی کرده و از سر نادانی و خبث باطن به قرآن و مقدسات توهین می کنید و زود باشد که جواب پشیمان کننده دریافت کنید.

اینجانب ضمن تبریک روز مرد و روز پدر به جامعه دانشگاهیان، خصوصا به دلاور مردان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد امام گرامی امت را ارج نهاده و عموم شما مردان و زنان انقلابی و دانش دوست را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن 1401 دعوت مینمایم.

ومن الله التوفیق

علیرضا شهریاری پور- 16بهمن ماه 1401


( ۲ )

نظر شما :