در قالب اجرای طرح سپاس صورت پذیرفت

دیدار دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با خانواده‌های هفت شهید، جانباز و آزاده شهرستان کازرون

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۲ کد : ۲۴۷ خبر اول
تعداد بازدید:۷۳۵
همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در قالب اجرای طرح سپاس، جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در منزل خانواده‌های هفت تن از شهداء، جانبازان و آزادگان شهرستان کازرون، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهداء و تکریم خانواده‌های شهداء و ایثارگران، بر ضرورت تداوم راه و آرمان‌های آنها در سطح جامعه تأکید نمودند.
دیدار دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با خانواده‌های هفت شهید، جانباز و آزاده شهرستان کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در طول این دیدارها ضمن تکریم خانواده‌ها و قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان آنها، خاطر نشان نمود: ایثارگری یکی از وجوه مهم و برجستۀ شهداء و ایثارگران است که بایستی در کنار سایر ویژگی‌های اخلاقی و معنوی آنها، به صورت الگو در اختیار جامعه و به ویژه نسل‌های جوان‌تر قرار بگیرد. در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز تلاش کرده‌ایم تا در قالب تقویم فرهنگی دانشگاه، ضمن برگزاری برنامه‌هایی در راستای جهاد تبیین، در هرچه بهتر شناساندن این ویژگی‌های اخلاقی به دانشگاهیان و عموم جامعه، قدم برداریم.

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این دیدارها، ضمن ادای احترام به خانواده‌های شهداء و ایثارگران، با قرائت آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از ائمه اطهار(ع)، شهداء را چراغ هدایت جامعه برشمردند و بر لزوم بهره‌گیری از ثمرات معنوی حضور شهداء، جانبازان و آزادگان در سطح جامعه و به ویژه در فضاهای دانشگاه‌ها تأکید نمودند.

همچنین در طول این دیدارها، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده‌های شهداء دفاع مقدس با بیان خاطرات و قرائت فرازهایی از وصایای شهداء، بر لزوم تداوم آرمان‌ها و اهداف شهداء والامقام ایران اسلامی، تأکید نمودند.

گفتنی است با اجرای طرح سپاس که در قالب رزمایش هزار دیدار برگزار گردید، 75 گروه از نهادها و اداره‌های شهرستان کازرون در 103 روستا و 3 بخش شهرستان کازرون، به دیدار خانواده‌های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس رفتند.

دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب اجرای این طرح با خانواده شهید عباس بینا و شهید محمدکاظم توفیقی و همچنین محمد عباسی، محمدحسن همدانی، محسن سبب‌ساز، صفر سلامی و علی باباخانی از جانبازان و آزادگان شهرستان کازرون دیدار نمودند.

 


( ۵ )

نظر شما :