از صبح امروز شروع شد

آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۴ کد : ۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۵۷
همزمان با آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه‌ها در سراسر کشور و به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، واکسیناسیون اعضا هیئت علمی و اساتید مدعو دانشگاه سلمان فارسی کازرون در برابر بیماری کرونا، آغاز شد.
آغاز واکسیناسیون اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن تقدیر از همراهی مجموعه همکاران به ویژه مدیریت و کارکنان مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با ارایه گزارشی در این خصوص خاطر نشان نمود: به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته با نهادهای سطح شهرستان و همگام با دانشگاه‌های سراسر کشور، از ساعت‌های آغازین صبح امروز، سه‌شنبه 12 مردادماه، اعضا هیئت علمی و مدرسین مدعو دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در مرکز واکسیناسیون این شهرستان، دُز اول واکسن‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا را دریافت نمودند. بنا بر سهمیه تخصیص یافته به دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی روزهای آتی نیز به مرور سایر اساتید این دانشگاه با مراجعه به مرکز واکسیناسیون، دُز اول واکسن‌های خود را تزریق خواهند نمود.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، دانشگاه سلمان فارسی کازرون علاوه بر انجام دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و همچنین نظام‌نامه‌های ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تعامل‌های گسترده‌ای را با ستاد مقابله با کرونا در سطح شهرستان کازرون نیز داشته است. در این زمینه علاوه بر آنکه مرکز مشاوره، بهداشت و درمان این دانشگاه، مشاوره‌های تخصصی را به برنامه‌ریزان و عموم مردم ارایه نمود، در سایر حوزه‌ها اعم از برپایی مرکز واکسیناسیون شهرستان با استفاده از تجهیزات دانشگاه، اعزام تیم‌های ارزیاب متشکل از کارکنان دانشگاه در سطح شهرستان برای بررسی میزان رعایت و ارایه آموزش‌های لازم، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی مرتبط با جنبه‌های مختلف کرونا براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان و اقدامات مشابه و مورد نیاز دیگر نیز فعالیت‌های متعددی را انجام داد.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود با تداوم روند واکسیناسیون اساتید، کارکنان، دانشجویان و عموم مردم، زمینه لازم برای ارایه خدمات حداکثری دانشگاه‌ها به جامعه و رونق‌بخشی مضاعف به فعالیت‌های دانشگاهی فراهم آید.

گفتنی است بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، طی روزهای آتی واکسیناسیون کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز آغاز خواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :