در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان و آغاز سال نو صورت پذیرفت

پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت فرارسیدن میلاد مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۲ کد : ۲۵۰ خبر اول
تعداد بازدید:۵۱۲
در آستانۀ فرا رسیدن نیمۀ شعبان و آغاز سال نو، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت ولی‌عصر(عج) و آغاز سال نو و آرزوی سالی سرشار از معنویت و پیشرفت، نصرت جهادی-علمی و تلاش شبانه‌روزی در راستای توجه عالم به سمت آن حضرت را از وظایف مومنان و جامعۀ دانشگاهی برشمرد.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مناسبت فرارسیدن میلاد مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ(نور55)

میلاد حضرت حجت سلام الله علیه، آغاز بزرگترین و طولانی‌ترین هدایت ایصالی توسط یک معصوم است و بشر در طول قریب به 1200سال امامت ایشان، مرتباً از عنایات ویژۀ آن حضرت بهره برده است. تمام موفقیت‌های بشر اعم از اختراعات و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و معنوی، مرهون وجود آن محمود الهی است. وظیفۀ ما در این زمان نصرت جهادی-علمی و تلاش شبانه‌روزی در راستای توجه عالم به سمت ایشان است. دشمن همیشه با نمایان شدن چهرۀ حق مخالف بوده و امروز نیز حرکات بزدلانه و وحشت‌انگیزی چون آسیب به مدارس را به همین جهت در برنامه خود گنجانده است و هدفی جز انصراف توجهات از بقیة‌الله ندارد و با عنایت امام عصر عج این توطئه نیز خنثی خواهد شد و دانشجویان و جامعه دانشگاهی بیدار است و بازیچۀ دست دشمن فرومایه نخواهدشد.

اینجانب در آستانۀ نمیۀ شعبان و آغاز سال نو، ضمن تبریک میلاد مسعود منجی عامل بشریت، برای تک‌تک مردم شریف ایران به ویژه منسوبین به دانشگاه سلمان فارسی کازرون، آرزوی سالی سرشار از معنویت و پیشرفت را دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

علیرضا شهریاری‌پور ـ 16 اسفند1401


( ۱ )

نظر شما :