به مناسبت روز جانباز صورت پذیرفت

تکریم یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس، توسط دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۲ کد : ۲۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۶۶
به مناسبت روز جانباز، جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در منزل بهروز بهروزی، یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس، ضمن تکریم جایگاه وی، از تلاش‌ها و موفقیت‌های علمی فرزند ایشان، زینب بهروزی که دانشجوی ممتاز رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون است نیز تقدیر نمودند.
تکریم یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس، توسط دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این دیدار با ادای احترام به تمامی شهداء و ایثارگران، جانبازان را یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون این افتخار را دارد که جمعی از دانشجویان مشغول به تحصیل این دانشگاه، از خانواده‌های شهداء و ایثارگران هستند. این مهم علاوه بر آنکه برکات معنوی فراوانی به دنبال دارد، ظرفیت قابل توجهی برای ترویج فرهنگ ایثار را ایجاد نموده که در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و فعالیت‌های گروه شاهد و ایثارگر این دانشگاه به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این دیدار ضمن تکریم جایگاه جانبازان بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به آرمان‌ها و اهداف شهداء و ایثارگران تأکید و با بیان احداث و روایت‌هایی به جایگاه ویژه آنها نزد خداوند و برکات معنوی آنها در سطح جامعه اشاره کرد.

بهروز بهروزی، جانباز دوران دفاع مقدس نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های مجموعه دانشگاهیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون در فعالیت‌های علمی و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی این دانشگاه، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

در پایان این دیدار با اهدا گل و لوح تقدیر از این جانباز دوران دفاع مقدس، تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این دیدار از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با هدف تجلیل از مقام ایثارگران، لوح تقدیری به دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و از ایثارگران دوران دفاع مقدس اهدا گردید که توسط بهروز بهروزی به ایشان تقدیم شد.

گفتنی است این برنامه از سوی گروه شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید.


( ۲ )

نظر شما :