در آستانه فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج) و با حضور مدیر حوزه علمیه کازرون صورت پذیرفت

مراسم جشن نیمه شعبان و تجلیل از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۷ کد : ۲۵۲ خبر اول
تعداد بازدید:۵۰۳
در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج)، مراسم جشن نیمه شعبان و تجلیل از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور حجت‌الاسلام محمود صحرائی، مدیر حوزه علمیه کازرون، اعضاء هیئت رئیسه و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در سالن اجتماعات علامه دوانی این دانشگاه برگزار گردید.
مراسم جشن نیمه شعبان و تجلیل از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ابتدای این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج)، از تلاش و پشتکار همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تجلیل کرد و خاطر نشان نمود: تلاش‌های همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون که ذیل تحقق میثاق‌نامه کاری کارکنان دانشگاه به عنوان فصل مشترک ارزش‌های اخلاقی و همیت سازمانی این دانشگاه صورت پذیرفته است، سبب شده دانشگاه سلمان فارسی کازرون دستاوردهای قابل توجه و متعددی داشته باشد و افق‌های روشنی را پیش‌روی خود مشاهده نماید.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و برشمردن برخی از دستاوردهای به دست آمده از جمله آغاز بهره‌برداری از بزرگترین پروژه توسعۀ فضاهای دانشگاهی در غرب استان فارس، استقرار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، افتتاح ساختمان دانشکده علوم پایه، تصویب برنامۀ راهبردی دانشگاه، تأسیس و راه‌اندازی بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و...، این دستاوردها را در نتیجۀ همت و توانمندی مثال‌زدنی همیاران علمی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون دانست که در جهت تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی صورت پذیرفته برای اعتلای این دانشگاه، از هیچ کوششی فروگذار نکردند. وی در همین زمینه خاطر نشان نمود: به مدد دستاوردهای حاصل از این تلاش‌ها و در آستانه ورود این دانشگاه به سی‌امین سال تأسیس، می‌توان چشم‌اندازهای امیدبخش بیشتری را پیش‌روی این مرکز علمی مشاهده نمود و امیدواریم به زودی و در راستای اجرایی نمودن سند راهبردی دانشگاه، شاهد تحقق آنها باشیم. چشم‌اندازهایی که همواره مورد مطالبه مردم شریف و علم دوست کازرون و مسئولین دغدغه‌مند این شهرستان بوده است.

حجت‌الاسلام محمود صحرائی، مدیر حوزه علمیه کازرون نیز در این آیین با تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، دانشگاه سلمان فارسی کازرون را از افتخارات برجستۀ شهرستان کازرون برشمرد و با تقدیر از تلاش‌های مدیریتی صورت گرفته در این دانشگاه، خاطر نشان نمود: اگر افتخارات شهر کازرون را برشماریم، دانشگاه سلمان فارسی کازرون در رأس آن است. این افتخار به دلایل مختلف از جمله تأثیری است که دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگ‌ساز می‌تواند در سطح جامعه داشته باشد. بنده از تمامی روسای ادوار مختلف دانشگاه سلمان فارسی کازرون و به ویژه از تلاش‌های متعهدانه و مستمر دکتر غریب فاضل‌نیا که باعث به دست آمدن دستاوردهای متعددی از جمله استقرار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون گردید، تقدیر می‌کنم.

مدیر حوزه علمیه کازرون در ادامه با اشاره به آیۀ شریفه 119 سوره توبه، به بیان تفسیری از این آیه کلام‌الله مجید پرداخت و خاطر نشان نمود: خداوند تبارک و تعالی در این آیه بر تبعیت از صادقین و همراهی با آنها تأکید می‌کند. در معنای دقیق کلمه، صادق زمانۀ ما حضرت ولی‌عصر(عج) است و انتظار صحیح برای ظهور آن حضرت، یکی از راه‌های همراهی و تبعیت است. انتظار صحیح به معنای آماده‌سازی خود و جامعه برای ظهور است که بایستی از سوی مومنان صورت پذیرد.

در ادامه این مراسم یزدانی، از مداحان اهل بیت به مولودی‌خوانی پرداخت. همچنین در پایان این برنامه که از سوی معاونت مالی و اداری دانشگاه و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید، با اهداء لوح تقدیر، از تلاش‌های همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در طول سال 1401 تجلیل به عمل آمد.


( ۱ )

نظر شما :