به مناسبت روز درختکاری و همزمان با غرس ۵۰ اصله درخت در پردیس دانشگاه صورت پذیرفت

غرس یک درخت سرو به یاد پدر شهید یکی از دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۹ کد : ۲۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۲
به مناسبت روز درختکاری و با حضور جمعی از اعضاء هیئت رئیسه، هیئت علمی، همیاران علمی و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جمعی از مسئولان اداره منابع طبیعی شهرستان کازرون، ضمن غرس یک اصله درخت به یاد شهید مرتضی افتخاری‌مقدم، پدر یکی از دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ۵۰ اصله درخت دیگر نیز در محوطه پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون غرس شد.
غرس یک درخت سرو به یاد پدر شهید یکی از دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون طی سخنانی در جمع شرکت‌کنندگان در این آیین، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء و ایثارگران، خاطر نشان نمود: حضور جمعی از دانشجویان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، فرصت مناسبی جهت برگزاری رویدادهای مختلف و متنوع فرهنگی در این حوزه است که با همکاری بخش‌ها و معاونت‌های مختلف، در تقویم رویدادهای فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون قرار گرفته است و با مشارکت دانشجویان در حال اجرا می‌باشند.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین ظرفیت‌های طبیعی موجود در شهرستان کازرون و اقلیم این منطقه را یکی از ویژگی‌های برجستۀ آن برشمرد و افزود: علاوه بر آنکه توسعۀ فضای سبز دانشگاه را متناسب با گیاهان بومی شهرستان کازرون دنبال کرده‌ایم و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویی فعالی در این حوزه داریم که طرح‌هایی در سطوح ملی نیز اجرا کرده‌اند، در تنظیم سند راهبردی دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز ظرفیت‌های اقلیمی این منطقه را لحاظ کرده‌ایم.

زهرا مجیدی، مدیر گروه شاهد و ایثارگر دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و همچنین مجموعه برنامه‌های مختلف فرهنگی که در ارتباط با حوزه شاهد و ایثارگر در سطح دانشگاه برگزار شده است، پرداخت.

در ادامه، یک اصله درخت سرو به یاد شهید مرتضی افتخاری‌مقدم، پدر یکی از دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور این دانشجو و رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون غرس شد. همچنین شرکت‌کنندگان در برنامه، 50 اصله درخت از جمله نارنج و کنار را نیز غرس نمودند.

گفتنی است این برنامه از سوی کانون محیط زیست و کانون ایثار دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی و گروه شاهد و ایثارگر این دانشگاه و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون برگزار گردید.


( ۲ )

نظر شما :