کارگاه آموزشی آشنایی با سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۴ کد : ۲۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۳۳
روز یکشنبه، ۱۴ اسفندماه و در ادامه برگزاری مجموعه کارگاه و نشست‌های تخصصی مرکز مشاوره دانشگاه سلمان فارسی کازرون، کارگاه آموزشی «آشنایی با سوء مصرف مواد مخدر» با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس و کانون دانشجویی همیاران سلامت روان و با سخنرانی دکتر نظام‌الدین قاسمی، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید.
کارگاه آموزشی آشنایی با سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر قاسمی در این کارگاه ضمن ارائه تعریف و مروری بر تاریخچه مواد مخدر، به معرفی انواع مواد و تأثیراتی که هر دسته از آنها بر مکانیزم بدن برجای می‌گذارند، پرداخت.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه ضمن تشریح عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر، بر لزوم هوشیاری و دقت نظر گروه‌های مختلف جامعه، به ویژه جوانان و دانشجویان در مواجهه با این مواد تأکید نمود و خاطر نشان کرد: گرایش به سمت مواد مخدر و استفاده از آن می‌تواند پیامدهای بلندمدتی را برای زندگی افراد به دنبال داشته باشد. بنابراین ضروری است گروه‌های مختلف جامعه و به ویژه جوانان با اجتناب نمودن از مصرف مواد مخدر، امکان بهره‌مندی از یک زندگی سالم را برای خود و اطرافیانشان ایجاد نمایند.

گفتنی است در پایان این کارگاه که با هدف آشنایی دانشجویان با انواع مواد مخدر و اثرات سوء آن بر زندگی افراد و جامعه برگزار شد، دکتر قاسمی به سوال‌های دانشجویان و شرکت‌کنندگان، پاسخ گفت.


( ۴ )

نظر شما :