پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون در آستانۀ فرارسیدن روز جهانی قدس

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰ کد : ۲۵۸ خبر اول
تعداد بازدید:۵۱۷
در آستانۀ فرا رسیدن روز جهانی قدس، حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با صدور پیامی ضمن تأکید بر تداوم دسیسه‌های دشمنان و پیچیده‌تر شدن آنها، بر حضور جامعۀ روشن‌بین و متدین دانشگاهیان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تأکید نمود.
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون در آستانۀ فرارسیدن روز جهانی قدس

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، متن پیام حجت‌الاسلام شهریاری‌پور بدین شرح است:

 

اعوذ باﷲ من الشیطان الرجیم . هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ(توبه33)

مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل الله و فریضه و مطلوب اسلامی است(مقام معظم رهبری)

بسم الله الرحمن الرحیم. جامعۀ اسلامی امروز بیش از همیشه نیازمند اتحاد در برار دشمن درجه یک اسلام یعنی صهیونیسم است چرا که دسیسه‌های این دشمن دیرینه هیچگاه قطع نشده و حتی امروز بسیار پیچیده‌تر از گذشته نیز شده است. به عنوان نمونه توطئۀ امروز این دشمن قسم خورده در شکل بدحجابی و بی حجابی‌های اخیر نمایان است لذا حیات معنوی و مادی تمام ملل مسلمان و غیرمسلمان جهان در نابودی کامل رژیم صهیونیستی است و روز قدس آغازگر همین پایان است. ما جامعۀ روشن‌بین و متدین دانشگاهی پابه‌پای دیگر اقشار جامعه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و امام راحل، روز جمعه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان 1444 در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت خواهیم نمود و بار دیگر دسیسه‌های دشمنان زبون جمهوری اسلامی را خنثی خواهیم نمود. انشاء الله.

22 فروردین 1402 مصادف با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان1444.


( ۱ )

نظر شما :