برپایی نمایشگاه گروهی عکس دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۲ کد : ۲۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۶۹
صبح امروز، دهم اردیبهشت‌ماه، با حضور جمعی از اعضاء هیئت رئیسه، اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، نمایشگاه گروهی عکس دانشجویان این دانشگاه در ساختمان دانشکده علوم پایه پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون افتتاح شد.
برپایی نمایشگاه گروهی عکس دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه، در آیین افتتاح این نمایشگاه، نشاط فرهنگی و شادابی هنری در فضاهای دانشگاهی را از جمله ضرورت‌های لازم برای فعالیت‌های دانشجویی برشمرد و خاطر نشان نمود: خوشبختانه دانشجویان توانمند و مستعد زیادی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون مشغول به تحصیل هستند و فعالیت‌های آنها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، نشاط دانشجویی را افزایش داده است؛ با هدف تقویت هرچه بیشتر این مهم، در مجموعۀ مدیریتی دانشگاه تلاش کرده‌ایم تا علیرغم محدودیت‌های موجود، از این فعالیت‌ها حمایت کنیم و این روند را همچنان و در جهتی رو به گسترش ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص هنر، درخشش هنر در جامعه را موجب درخشان شدن آن جامعه دانست و بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های هنری و فرهنگی دانشجویان توانمند و مستعد دانشگاه سلمان فارسی کازرون تأکید نمود.  

نازنین یزدانی‌منش، دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این آیین به ارایه گزارشی از انتشار فراخوان و روند جمع‌آوری، انتخاب آثار و آماده‌سازی نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون پرداخت.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت سه روز، تا 12 اردیبهشت‌‌ماه در محل ساختمان دانشکده علوم پایه پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون دایر خواهد بود.


( ۱ )

نظر شما :