نشست صمیمی اعضاء هیئت رئیسه و اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۶ کد : ۲۷۷ خبر اول
تعداد بازدید:۴۷۹
به مناسبت پاسداشت روز معلم و استاد، نشستی صمیمی با حضور اعضاء هیئت رئیسه و اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.
نشست صمیمی اعضاء هیئت رئیسه و اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این نشست ضمن گرامیداشت روز معلم و استاد و تقدیر از تلاش‌های علمی، آموزشی و پژوهشی اعضاء هیئت علمی این دانشگاه که منجر به کسب موفقیت‌های متعدد شده است، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای علمی و پژوهشی اعضاء هیئت علمی دانشگاه را یکی از اصلی‌ترین رکن‌ها و محورهای موفقیت این دانشگاه برشمرد و خاطر نشان نمود: حضور و فعالیت متعهدانه و موثر اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون سبب شده است زمینه‌های موثری برای رشد هرچه بیشتر این دانشگاه فراهم آید که امیدواریم در گام‌های جدید با شروع حرکت به سمت انتشار نشریات علمی، برگزاری رویدادهای معتبر ملی و بین‌المللی، هرچه فعال‌تر شدن شرکت‌های دانش‌بنیان، راه‌اندازی مقطع‌رشته‌ها متناسب با سند راهبردی و ظرفیت‌ها و نیازهای منطقه و... شاهد اعتلای هرچه بیشتر دانشگاه سلمان فارسی کازرون به عنوان قطب علمی منطقه باشیم.

دکتر فاضل‌نیا همچنین ضمن مروری بر دستاوردهای مختلف مدیریتی این دانشگاه در حوزه‌های مختلف، افزود: راهبردهای وزارت علوم و مطالبات عمومی مردم و مسئولین به سمت نقش‌آفرینی فعال‌تر و موثرتر دانشگاه‌ها در سطح جامعه و با هدف کمک به کارآفرینی، حل مسائل جامعه و رشد واحدهای دانش‌بنیان است. بر همین اساس نیز سند راهبردی دانشگاه به گونه‌ای تدوین و مصوب شده که بتواند بستری مناسب برای ایفای موثرترین نقش‌آفرینی‌ها باتوجه به ظرفیت‌های منطقه کازرون به وجود آورد. بنابراین در راستای ایفای سهم خود در جهت گام برداشتن برای اعتلای کشور، ضروری است برش‌های عملیاتی جهت دستیابی به سند راهبردی دانشگاه تدوین شده و در دستورکار اجرایی همه معاونت‌ها و بخش‌ها قرار گیرد. در مسیر دستیابی به این چشم‌انداز، بدون شک نقش‌آفرینی کلیدی اعضاء هیئت علمی می‌تواند ضمانت تحقق اهداف باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این نشست با اشاره به تعاملات سازندۀ موجود بین ارکان مختلف دانشگاه، ارتباط صمیمانه، گفتگوهای هدفمند و منظم و حفظ مودت را از جمله مصادیق اخلاقی و نقاط قوتی برشمرد که می‌توانند ضمن کمک به حل مسائل جاری موجود، زمینه‌ساز تعالی و رشد هرچه بیشتر دانشگاه و جامعه را فراهم آورد.

در ادامه این نشست، اعضاء هیئت علمی و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه با طرح دیدگاه‌های خود پیرامون دانشگاه به گفتگو و تبادل ‌نظر پرداختند.


( ۴ )

نظر شما :