با هدف بهبود خدمات‌دهی در بستر مجازی صورت پذیرفت

پوسته و پورتال اینترنتی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون رونمایی و در دسترس مخاطبان قرار گرفت

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۸ خبر اول
تعداد بازدید:۱۲۶۳
صبح روز یک‌شنبه، ۱۴ شهریورماه و در نشستی با حضور هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، پوسته و پورتال اینترنتی جدید این دانشگاه رونمایی شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
پوسته و پورتال اینترنتی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون رونمایی و در دسترس مخاطبان قرار گرفت

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این نشست ضمن تشکر از اهتمام معاونان، مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل، رئیس گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رابطین معاونت‌های مختلف دانشگاه برای تغییر پوسته، ارتقا پورتال و بهبود بستر سایت اینترنتی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، خاطر نشان نمود: به دنبال نیازسنجی‌های صورت گرفته و با هدف تقویت و بهبود بستر تعاملی دانشگاه با گروه‌های مخاطب، همچنین باتوجه به اینکه پوسته قبلی سایت مشکلاتی داشت و متناسب با چشم‌اندازها و ظرفیت‌های رو به توسعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون به‌روزرسانی نشده بود، تغییر پوسته و بهبود بستر سایت را در اولویت برنامه‌های اجرایی دانشگاه قرار دادیم. خوشبختانه با تکیه به خرد جمعی و استفاده از نظرهای مشورتی اعضا هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، پوسته جدید دانشگاه متناسب با نیازهای جاری و آتی تغییر یافت و از امروز رونمایی و در دسترس دانشجویان و سایر کاربران قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین با اشاره به سیاست‌گذاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، درخصوص تقویت زیرساخت‌های آموزش مجازی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات علمی وابسته به این وزارتخانه، خاطر نشان نمود: طی یک سال و نیم گذشته و به دنبال شیوع ویروس کرونا، ارتقا زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی به عنوان یکی از اهداف اصلی وزارت عتف تعیین گردید. در راستای تحقق این سیاست‌گذاری، گام‌های متعددی نیز در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برداشته شده است تا متناسب با اقتضائات موجود، مناسب‌ترین خدمات در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... در اختیار دانشجویان و سایر مخاطب‌های دانشگاه قرار گیرد.

در ادامه این نشست، احسان‌اله رفیعیان‌زاده، رئیس گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در قالب ارایه گزارشی به تشریح ویژگی‌های پوسته و پورتال جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون اشاره کرد و خاطر نشان نمود: پوسته و پورتال جدید علاوه بر آنکه قابلیت‌های متعدد و گوناگونی برای ارایه خدمات تحت وب در اختیار می‌گذارد، به لحاظ امنیتی نیز در سطح مطلوب‌تری قرار دارد. این پوسته بر روی یک بستر بومی و متناسب با نیازهای دانشگاهی طراحی شده است و از طرف دیگر امکان لازم برای توسعه را نیز دارا می‌باشد.

گفتنی است سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون با آدرس http://kazerunsfu.ac.ir قابل دسترسی است.


( ۲ )

نظر شما :