برپایی نمایشگاه اسکیس‌های معماری و فضای شهری دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۷ کد : ۲۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۲
نمایشگاه اسکیس‌های معماری و فضای شهری با عنوان «رویداد ایوان» با حضور جمعی از اعضاء هیئت رئیسه، اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در ساختمان دانشکده علوم پایه پردیس این دانشگاه برپا گردید.
برپایی نمایشگاه اسکیس‌های معماری و فضای شهری دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه در آیین افتتاح این نمایشگاه، از فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته جهت برپایی نمایشگاه تقدیر نمود و با اشاره به ضرورت برقراری ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و جامعه، خاطر نشان کرد: توانمندی‌های علمی مطلوبی که در گروه شهرسازی دانشگاه سلمان فارسی کازرون وجود دارد، امکان مناسبی جهت برقراری ارتباط موثر با جامعه و کمک به حل مسائل مرتبط با حوزه شهرسازی را ایجاد کرده است. دانشگاه سلمان فارسی کازرون همواره آمادگی خود را برای ارائۀ خدمات علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف و از جمله حوزه شهرسازی به نهادهای مرتبط اعلام کرده و چندین رویداد مختلف را نیز در این زمینه برگزار کرده‌ایم. خوشبختانه دانشجویان مستعد و توانمندی نیز در این رشته مشغول به تحصیل هستند و در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه تلاش کرده‌ایم ضمن بسترسازی‌های لازم، حمایت‌های مورد نیاز را برای مهارت‌افزایی و کمک به پرورش استعدادهای آنها انجام دهیم و این روند را همچنان دنبال خواهیم کرد.

گفتنی است «رویداد ایوان» و برپایی این نمایشگاه توسط انجمن علمی شهرسازی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و زیر نظر مهندس سمیرا احمدخسروی دایر گردید و طی آن آثار دانشجویان ورودی 1400 گروه شهرسازی، به مدت 4 روز در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.


( ۱۴ )

نظر شما :