کارگاه آشنایی با اشتغال‌زایی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۸ کد : ۲۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۰
به دنبال برگزاری نشست‌های هماهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان در راستای برگزاری رویدادهایی با هدف مهارت‌افزایی دانشجویان و کمک به حل مسئله اشتغال، «کارگاه آشنایی با اشتغال‌زایی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای» با حضور سیروس باقریه، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کازرون در سالن کنفرانس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
کارگاه آشنایی با اشتغال‌زایی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این کارگاه که با شرکت جمعی از دبیرها و دانشجویان فعال در تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، باقریه ضمن تشریح ضرورت‌های مهارت‌افزایی دانشجویان در حوزه‌های تخصصی، به تشریح بسترها و ساز و کارهای اجرایی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جهت استفاده دانشجویان پرداخت. رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کازرون همچنین ضمن معرفی دوره‌های مختلفی که در حال حاضر در این مرکز و مجموعه‌های مرتبط با آن در سطح شهرستان کازرون برگزار می‌شود، از آمادگی جهت برگزاری دوره‌های تخصصی متناسب با نیازهای دانشجویان خبر داد.

گفتنی است پیش از این نیز علاوه بر بازدید مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در نشستی که با هدف هم‌افزایی بین این دانشگاه و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کازرون برگزار گردید، از آمادگی کامل دانشگاه برای تعامل با این مرکز خبر داد و مهارت‌افزایی دانشجویان را یکی از راهبردها و رویکردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برشمرد که با نگاهی ویژه در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون دنبال می‌شود.

گفتنی است این کارگاه از سوی کانون کارآفرینی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کازرون برگزار گردید.


( ۳ )

نظر شما :