با صدور حکمی از سوی دکتر غریب فاضل‌نیا صورت گرفت

انتصاب دکتر ابراهیم اژدری به سمت سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۲۸۵ خبر اول
تعداد بازدید:۷۱۱
دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی دکتر ابراهیم اژدری، عضو هیئت علمی بخش ریاضی این دانشگاه را به سمت سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب کرد.
انتصاب دکتر ابراهیم اژدری به سمت سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در بخشی از حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر اژدری آمده است: ««نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی و به استناد بند ه ماده 5 «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» و وظایف اختصاصی معاون دانشجویی به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.»

گفتنی است دکتر ابراهیم اژدری، متولد سال ۱۳۵9 اهل و ساکن کازرون است. ایشان پس از گذراندن دوره کارشناسی ریاضی کاربردی در دانشگاه زابل، دوره کارشناسی ارشد ریاضی را در دانشگاه صنعتی شیراز و دوره دکتری ریاضی را در دانشگاه کوئن‌برا کشور پرتغال به اتمام رساند. دکتر اژدری از سال ۱۳۹۵ به عنوان عضو هیئت علمی در گروه ریاضی دانشگاه سلمان فارسی کازرون مشغول به کار شد و در حال حاضر با مرتبه استادیاری در این دانشگاه به فعالیت می‌پردازد. دکتر اژدری تاکنون شش مقاله ISI و چهارده مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی منتشر نموده‌اند. ایشان همچنین تاکنون دو طرح پژوهشی را نیز اجرا کرده‌اند. از سوابق اجرایی دکتر اژدری می‌توان به تصدی معاونت فرهنگی و اجتماعی و همچنین مدیریت گروه ریاضی دانشگاه سلمان فارسی کازرون اشاره کرد.

متن حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر اژدری بدین شرح است:

«نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی و به استناد بند ه ماده 5 «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» و وظایف اختصاصی معاون دانشجویی به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.

    انتظار دارد با اتکاء به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه و اصول مصرح در میثاق‌نامه کاری و بیانیه مأموریت دانشگاه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت هماهنگی، ساماندهی و ارتقای عملکردی حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه، همراه با تسریع در انجام امور و دقت نظرهای کارشناسی و با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید (به شرح پیوست) به کار بندید.

   همواره توفیق روزافزون شما را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.»

گفتنی است دکتر غریب فاضل‌نیا همچنین طی حکمی جداگانه با قبول استعفای سیدهاشم خاتمی، از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه ایشان در مدت تصدی این مسئولیت، تقدیر نمود.


( ۸ )

نظر شما :