با صدور حکمی از سوی دکتر غریب فاضل‌نیا صورت گرفت

انتصاب دکتر علی غفارپناه به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۲ کد : ۲۸۶ خبر اول
تعداد بازدید:۵۹۳
دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی دکتر علی غفارپناه، عضو هیئت علمی بخش ریاضی این دانشگاه را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب کرد.
انتصاب دکتر علی غفارپناه به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در بخشی از حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر غفارپناه آمده است: «نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی و به استناد بند ه ماده 5 «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» و وظایف اختصاصی معاونت فرهنگی به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.»

گفتنی است دکتر علی غفارپناه، متولد سال 1362 است. ایشان دوره کارشناسی خود را در رشته ریاضی و در دانشگاه شهید چمران اهواز به پایان رساند. دوره کارشناسی‌ارشد را در رشته ریاضی آنالیز و در دانشگاه شهید بهشتی تهران سپری نمود و در دکتری آنالیز هارمونیک را از دانشگاه اصفهان اخذ نمود. دکتر غفارپناه تاکنون 3 مقاله ISI، سه مقاله در همایش‌های معتبر داخلی و خارجی و یک عنوان کتاب را در حوزه تخصصی خود منتشر نموده است. از سوابق اجرایی ایشان می‌توان به تصدی مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون اشاره نمود.

متن حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر غفارپناه بدین شرح است:

«نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی و به استناد بند ه ماده 5 «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» و وظایف اختصاصی معاونت فرهنگی به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتکاء به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه و اصول مصرح در میثاق‌نامه کاری و بیانیه مأموریت دانشگاه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت هماهنگی، ساماندهی و ارتقای عملکردی حوزه معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه، همراه با تسریع در انجام امور و دقت نظرهای کارشناسی و با بهره‌گیری از تمام امکانات و منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید (به شرح پیوست) به کار بندید.

همواره توفیق روزافزون شما را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.»

گفتنی است دکتر غریب فاضل‌نیا همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه دکتر ابراهیم اژدری در مدت تصدی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تقدیر نمود.


( ۴ )

نظر شما :