کارگاه آموزشی ارتباط بین فردی برگزار شد

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۹ کد : ۲۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۳
کارگاه آموزشی ارتباط بین فردی با سخنرانی دکتر چنگیز رحیمی، عضو هیئت علمی روانشناسی و رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شیراز و با حضور جمعی از دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
کارگاه آموزشی ارتباط بین فردی برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر چنگیز رحیمی، در این کارگاه آموزشی که با عنوان «آیا تو همان نیمه گم‌شده‌ام هستی؟» برگزار گردید، ضمن تأکید بر ضرورت مشخص بودن هدف در برقراری روابط مختلف بین فردی، به مصادیق مختلف آسیب‌های اجتماعی و فردی ناشی از عدم توجه به این مهم اشاره کرد.

عضو هیئت علمی روانشناسی و رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شیراز همچنین در این کارگاه آموزشی به آمارها به دست آمده و پژوهش‌های انجام شده درخصوص روابط دختران و پسران اشاره کرد و به ارایه آموزش‌هایی در ارتباط با نحوه شناخت فرد مقابل، گفتگو پیرامون اهداف رابطه، انواع روابط، باید و نبایدهای پیش از ازدواج و... پرداخت.

گفتنی است این برنامه از سوی مرکز مشاوره، کانون دانشجویی همیاران سلامت روان و با پشتیبانی معاونت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سالن اجتماعات علامه دوانی این دانشگاه برگزار گردید.


( ۳ )

نظر شما :