به مناسبت هفته خوابگاه‌ها صورت پذیرفت

برگزاری مسابقه آشپزی ویژه دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۱ کد : ۲۹۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۶
به مناسبت هفته خوابگاه‌ها و با هدف ترویج طبخ غذاهای سالم، یک دوره مسابقه آشپزی ویژه دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و همیاران علمی این دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری مسابقه آشپزی ویژه دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مسابقه که از سوی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با همکاری معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار گردید، غذاهای طبخ شده از سوی دانشجویان شرکت کننده در مسابقه داوری شد و با در نظر گرفتن سه معیار سالم‌ترین، خوشمزه‌ترین و با کیفیت‌ترین غذاها، برگزیدگان مسابقه انتخاب و هدایایی به آنها اهداء گردید. همچنین از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز هدایایی به شرکت‌کنندگان در این مسابقه اهدا شد.

فرزانه جمشیدی، کارشناس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، هدف از برگزاری این مسابقه را افزایش توجه دانشجویان به لزوم مصرف غذاهای سالم و با کیفیت برشمرد و خاطر نشان نمود: این برنامه یکی از مجموعه برنامه‌هایی است که در طول سال از سوی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه سلمان فارسی کازرون جهت آگاهی‌بخشی و افزایش توجه به اصول بهداشت و تغذیه سالم در سطح خوابگاه‌های دانشجویی اجرا می‌شود.


( ۱۱ )

نظر شما :