جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۷ کد : ۲۹۸ خبر اول
تعداد بازدید:۶۰۳
شامگاه ۷ تیرماه و در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، با حضور دکتر محمد عارف، عضو هیئت امناء بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون پژوهشگر برگزیده هنر دانشگاه‌های ایران، اعضاء هیئت رئیسه و جمعی از اعضاء هیئت علمی و اساتید دانشگاه سلمان فارسی کازرون به همراه دانش‌آموختگان و جمعی از اعضاء خانواده‌های آنها، جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه، ضمن تبریک به مناسبت دانش‌آموختگی دانشجویان این دانشگاه، با ابراز امیدواری نسبت به تداوم زندگی آنها در مسیری موفقیت‌آمیز، خاطر نشان نمود: شما در آغاز راهی جدید برای کمک به رشد فردی خود و اعتلای جامعه قرار دارید. با تکیه به اندوخته‌های علمی و در نظر داشتن مبانی اخلاقی و دینی، تلاش کنید تا علاوه بر بروز استعدادهای فردی، نقش و سهمی موثر در کمک به حل مسائل جامعه داشته باشید. علاوه بر این شما از این پس به عنوان دانش‌آموختگان این دانشگاه، می‌توانید حامیان دانشگاهی باشید که در آن تحصیل کرده‌اید. این امکان فراهم آمده تا بتوانید در قالب بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، همچنان در کنار این دانشگاه باشید.

دکتر محمد عارف، عضو هیئت امناء بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی کازرون و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران که از چهره‌های مطرح دانشگاهی کازرون در سطح کشور محسوب می‌شود نیز در این مراسم با تبریک به دانش‌آموختگان دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از تجربه‌های زیستۀ خود در مسیر فعالیت‌های علمی و حرفه‌ای‌اش سخن گفت و خاطر نشان نمود: تلاش و ممارست شما در به روز نگه داشتن دانشی که به دست آورده‌اید و انجام فعالیت‌های حرفه‌ای و کاری با ادبیات و زبان دانشگاهی، می‌تواند بسترساز موفقیت‌های آتی شما باشد. دانشگاه محل تولید علم و فرهنگ است و بنابراین شما به عنوان دانش‌‌آموختگان دانشگاه‌ها بایستی تمام تلاش خود را به کار برید تا در جهت تقویت گفتمان‌های علمی و فرهنگی در سطح جامعه ایفای نقش داشته باشید.

اجرای موسیقی، شاهنامه‌خوانی، شعرخوانی، برگزاری مسابقه و قرائت سوگندنامه و اهداء لوح و تندیس یادبود به دانش‌آموختگان و همچنین اهداء لوح تقدیر به عباس روستا، یکی از همیاران علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون که به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیر و کارزین منصوب شده است، از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این مراسم بود.

گفتنی است این برنامه از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با همکاری سایر معاونت‌ها و بخش‌های مختلف این دانشگاه و همچنین حضور فعال دانشجویان برگزار شد.


( ۱۰ )

نظر شما :