دهمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۵ کد : ۲۹۹ خبر اول
تعداد بازدید:۴۳۸
دهمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ویژه بهار ۱۴۰۲، منتشر شد.
دهمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در آستانه انتشار این شماره، دکتر علیرضا راستی، مدیرمسئول و سردبیر خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در قالب پیامی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای انتشار منظم این خبرنامه طی فصل‌های گذشته، خاطر نشان نمود: اکنون که به فضل الهی و حمایت‌های بی‌دریغ همه همکاران، به‌ویژه ریاست دانشگاه، دهمین شمارة نشریة داخلی دانشگاه موسوم به خبرنامه منتشر می‌شود جا دارد مراتب سپاس خود را از ریاست دانشگاه، اعضای هیأت تحریریه و همه همکاران خبرنامه، و مجموعه دانشگاه به خاطر همه دستگیری‌هایشان در این مدت که به عنوان سردبیر در خدمت دانشگاه بوده‌ام اعلام کنم. تشکر ویژه‌ای دارم از مدیرمسئول پیشین دکتر مهدی رضایی و  سردبیر پیش‌شماره دکتر صادق‌زاده که خبرنامه رشد و بالندگی امروز خود را مدیون و مرهون زحمات و راهنمایی‌­های این همکاران است.

دکتر راستی همچنین با تأکید بر اینکه خبرنامه دانشگاه به عنوان پل ارتباطی موثر بین دانشگاه و جامعه محسوب می‌شود، افزود: بذری که در دوران مدیریت سابق، که جا دارد از ایشان تشکر به عمل آید، در قالب پیش‌شمارة خبرنامه کاشته شد، در دوران مدیریت فعلی دانشگاه، به نهال بالنده‌ای تبدیل شده که صرف‌نظر از زمان و مکان قرار است با هدف انعکاس موفقیت‌ها، نوآوری‌ها، و توانمندی‌های مجموعه و همکاران (اعضای هیأت علمی و همیاران علمی) و دانشجویان دانشگاه به حیات خود ان‌شاالله ادامه دهد. بر همه ماست که با مطالعه، احیاناً نقد و ارایه طریق، و نشر آن در سطح شهرستان، استان، و کشور گوشه‌ای از خدمات علمی، پژوهشی، فرهنگی و... که در بخشی از خاک میهن عزیزمان یعنی کازرون به ذی‌نفعان مختلف دانشگاهی و غیردانشگاهی ارایه می‌شود، گامی در جهت معرفی بیشتر و بهتر نشریه، که به لطف همکاران مجموعه با کیفیتی مطلوب در اختیار قرار می‌گیرد، برداریم. رویکرد و سیاست‌گذاری آتی خبرنامه تا تغییرات هیأت تحریریه کمافی‌السابق، افزون بر انتشار مدون اخبار مجموعه در هر فصل از سال، تمرکز بیشتر در قالب مصاحبه و گزارش بر آن دسته از اخبار مربوط به دستاوردهایی است که در سطح همه ارکان دانشگاه صورت پذیرفته است.

گفتنی است دهمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در قالب فصلنامه و به صاحب‌امتیازی دفتر ریاست و روابط عمومی این دانشگاه و با مدیرمسئولی و سردبیری دکتر علیرضا راستی منتشر شده است.

علاقمندان به دریافت این خبرنامه می‌توانند نسخه دیجیتال آن را از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس www.kazerunsfu.ac.ir (در قسمت خبرنامه) دریافت نموده و از طریق رایانامه newsletter@kazerunsfu.ac.ir با هیئت تحریریه آن در ارتباط باشند.

 

برای دریافت دهمین شماره خبرنامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اینجا را کلیک نمایید. 


لینک دانلود فایل

( ۲ )

نظر شما :