دانشگاه سلمان فارسی کازرون به پنجره واحد خدمات دانشگاهی کشور متصل شد

۱۱ تیر ۱۴۰۲ | ۲۲:۱۱ کد : ۳۰۰ خبر اول
تعداد بازدید:۳۵۸
به دنبال تصویب کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سامانه پنجره واحد خدمات دانشگاهی ایجاد شد و با تکمیل فرایندهای مرتبط و ایجاد زیرساخت‌های لازم از سوی گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه سلمان فارسی کازرون، این دانشگاه نیز به پنجره واحد خدمات دانشگاهی کشور متصل شد.
دانشگاه سلمان فارسی کازرون به پنجره واحد خدمات دانشگاهی کشور متصل شد

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، احسان رفیعیان‌زاده، رئیس گروه فناوری اطلاعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون با اعلام این خبر، خاطر نشان نمود: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی، سامانه‌ای است که وظیفه دسترسی یکپارچه به خدمات حوزه آموزش عالی کشور را مبتنی بر ضوابط اجرایی پیاده‌سازی پنجره واحد خدمات دولت الکترونیکی، برعهده دارد.

رفیعیان‌زاده همچنین در تشریح بیشتر این سامانه افزود: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی با هدف تجمیع خدمات حوزه وزارت علوم و تسهیل دسترسی کاربران به آنها توسعه یافته و اهداف پنجره واحد خدمات هوشمند را مبتنی بر ضوابط اجرایی مرتبط در دولت الکترونیکی، دنبال می‌نماید. این پنجره به درگاه خدمات دولت هوشمند متصل است و تحقق آن گامی زیرساختی و مهم در دسترسی شهروندان و جامعۀ دانشگاهی به خدمات و سامانه‌های دانشگاه‌ها و موسسات زیرمجموعۀ وزارت عتف است.

گفتنی است از این پس کاربران می‌توانند از درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در آدرس my.gov.ir و یا از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در آدرس usw.msrt.ir به سامانه‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون دسترسی داشته باشند.


نظر شما :